המשבר נבלם זמנית

מיכאל ביטון ישוב להצביע עם הקואליציה

יו"ר ועדת הכלכלה נפגש עם רה"מ בנט וסיכם כי בשבועיים הקרובים יצביע עם הקואליציה במליאה. שרת התחבורה מתבצרת בעמדתה: "הרפורמה סגורה וחתומה" (פוליטיקה)

רפאל כהן | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-כ"ט באייר תשפ"ב | 30.05.22
יו"ר ועדת הכלכלה ביטון. המשבר מעמיק (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

קואליציית בנט-לפיד ממשיכה להתנהל בשיניים, מיום ליום: ראש הממשלה נפתלי בנט סיכם היום (שני) עם יו"ר ועדת הכלכלה מיכאל ביטון כי ישוב להצביע עם הקואליציה בשבועיים הקרובים, ובמהלכם בנט יכנס לעובי הקורה ויבין את הבעיות ברפורמות, כפי שביטון טוען שישנן.

ע"פ הודעת לשכת בנט, בפגישה נכחו גם מזכיר הממשלה שלום שלמה, מנכ"ל משרד רה"מ יאיר פינס ונציגי אגף התקציבים. לפי הסיכום בשבועיים הקרובים תשוב גם ועדת הכלכלה לעבודתה הסדירה, אחרי שהוקפאה עם הודעת ביטון לפני מספר ימים.

למרות זאת, שרת התחבורה מרב מיכאלי הודיעה מצידה שלא תהיה מוכנה לשום שינוי ברפורמה, ושהיא תקודם בדיוק כפי שאושרה, תוך כדי השתלחות בחרדים, כפי שביצע שר האוצר ליברמן היום בדבריו בישיבת סיעתו: "יש בישראל קומבינה ארוכת שנים וחסרת בסיס - קודמיי נתנו תעריף מוזל בתחבורה הציבורית לחרדים ולמקורבים. מהפכת דרך שווה היא סגורה וחתומה. היא יצאה לדרך והיא תיכנס לתוקף כמו שהיא ב-1 באוגוסט".

יו"ר כחול לבן, שר הביטחון בני גנץ, גיבה את ח"כ מיכאל ביטון במאבקו ואמר: "הקמנו את הממשלה בשביל כולם, אנחנו רוצים לשרת ערבים, חרדים ותושבי פריפריה - את כולם. אנחנו במצב רגיש בקואליציה, הפתרון הוא לא לתקוף אחד את השני. אזרחי ישראל לא צריכים עוד בחירות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר