במעמד מרגש

החסידים מחולון הניחו ספר חידושי תורה שכתבו בציון הרבי

קבוצה של חסידי ושליחי חב"ד מחולון נסעו לציונו של הרבי מליובאוויטש זי"ע בניו יורק "לשבת אחדות" לקראת חג השבועות • בשיא המסע: הניחו ספר חידושי תורה שכתבו בציון של הרבי (חסידים)

דוד הכהן | כיכר השבת |
השליחים בקברו של הרבי (צילום: באדיבות המצלם)

27 שליחי חב"ד בחולון נסעו השבוע במיוחד אל ציונו של הרבי מליובאוויטש זי"ע בכדי להניח על קברו ספר חידושי תורה ופלפולים שכתבו בשנה האחרונה. מדובר בחידושי תורה שנמסרו במהלך עשרות שיעורי התורה של השליחים בעיר, שלוקטו ועובדו מחדש ורוכזו בספר מאיר עיניים.

הספר, שהודפס במאות עותקים, אף הופץ בכל בתי הכנסת וה'כוללים' הפזורים ברחבי העיר חולון, והשבוע כאמור הוא הונח בידי החסידים בכבוד וביראה על ציונו הק' של הרבי.

בראש הקבוצה המיוחדת של שליחי הרבי בחולון, השתתף המרא דאתרא הרב אליהו יוחנן גורארי', יחד עם בנו, יו"ר חב"ד הרב דוד גורארי' ומנהל בית חב"ד המרכזי בעיר הרב ירחמיאל גורליק.

השליחים בתצלום משותף על רקע ה-770 (צילום: דוידי קטש)

ההתכנסות נפתחה במרכז חב"ד העולמי 770, שבסיומה נעמדו השלוחים לתמונה קבוצתית בחזית 770. את השבת עשו השלוחים בסמיכות לציון של הרבי מליובאוויטש ברובע קווינס, שם התוועדו ולמדו יחד מתורתו של הרבי.

בבוקרו של יום ראשון חתמו השלוחים על 'מכתב כללי לרבי' שהוקרא בציון על ידי הרב ירחמיאל גורליק מנהל בית חב״ד המרכזי, ונכנסו לתפילה משותפת באוהל, שם הניחו את ספר פלפולים שנכתבו על ידי השלוחים בחולון ורבני העיר, וכן אלבום ספר השלוחים, תמונות משפחות השלוחים ותמונות מהפעילות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר