משבר רודף משבר

סער מתעקש, וחבר הכנסת מרע"מ עוקץ: "אנחנו מוכנים"

שר המשפטים ויו"ר תקווה חדשה הבהיר כי "העלאת החוק בשבוע הבא תקבע האם הקואליציה רוצה להתקיים או לא" • יו"ר סיעת רע"מ לא התרגש ורמז שאפשר ללכת לבחירות: "אנחנו מוכנים" (פוליטי)

רפאל כהן | כיכר השבת |
גדעון סער (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

קואליציית בנט-לפיד חיה לה מיום ליום, וכל כמה שעות משבר חדש מפציע. הפעם, במקביל לרפורמת התחבורה הציבורית והרפורמה בחקלאות עליהן נלחם מיכאל ביטון מכחול לבן, עומד הארכת תוקף חוק יהודה ושומרון, עליו אחראי שר המשפטים גדעון סער.

החוק, שמסדיר את מצב הישראלים והפלסטינים המתגוררים מעבר לקו הירוק משלל בחינות בהן משפטיות ורפואיות, עתיד לפקוע בתום חודש יוני וליצור אנדרלמוסיה בשטחים.

בפתח ישיבת סיעת תקווה חדשה אתמול הודיע סער כי "אחריות הממשלה לגייס את הרוב הנדרש על מנת להעביר את החוק", אבל לאחר כמה שעות הסכים לבקשת ראשי הממשלה, נפתלי בנט ויאיר לפיד, ודחה את ההצבעה בשבוע.

אלא שהבוקר (שלישי) סער נשמע יותר ברור בריאיון ב'כאן רשת ב'': "לממשלה יש אחריות להעביר הסדרים משפטיים בסיסיים כמו החוק הזה, הבהרתי את זה לראשי המפלגות. חבר קואליציה שיתנגד אומר 'אינני רוצה בקיום הממשלה'". בדבריו סער שלח מסר מאיים הכולל התנהלות אחרת של תקווה חדשה מכפי שהתנהלה עד עתה.

הרמז כוון בעיקר לחברי מרצ ורע"מ, אבל לפחות ברע"מ לא מאוד מתרגשים. יו"ר הסיעה, ח"כ וואליד טאהא, צייץ בחשבון הטוויטר שלו: "אנחנו מוכנים", כרפרנס לדברי סער בשעה שנתניהו הכריז על בחירות מקדימות בליכוד, כלומר - לא אכפת לנו לצאת לבחירות חדשות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר