מעצרם הוארך

ביימו חטיפה לטובת אחיהם שהבריח נשקים

המשטרה עצרה אח ואחות לאחר שביימו חטיפה כדי לנסות ולהקל על עונשו של אחיהם שהורשע בהברחה של 12 נשקים מגבול לבנון במסווה של ביצוע עבודות חקלאיות (משטרה)

(צילום: דוברות המשטרה)

במוקד 100 של משטרת ישראל התקבלה לפנות בוקר (רביעי) הודעה על חטיפה של גבר ודרישת כופר בשווי של כחצי מיליון ש"ח עבורו. לדברי המתלונן - אחיו של החטוף, אחרי חצות הליל קיבל הודעת וואטסאפ ממספר טלפון שאינו מוכר, עם תמונה של אחיו כשהוא כפות ועיניו מכוסות ביריעת בד בצבע שחור ולצידה כיתוב כי עליהם לשלם חצי מיליון ש"ח עבור אחיהם ואם יפנו למשטרה או לתקשורת יקבלו אותו ב"חתיכות".

עם קבלת התלונה, כוחות משטרה רבים החלו בסריקות וחוקרי הימ"ר של מחוז צפון פתחו באיסוף ממצאים ופעולות חקירה לאיתור החטוף. לקראת השעה 03:30 לפנות בוקר, כוחות משטרה איתרו את הרכב של החטוף חונה ליד מפל סהר, ובתוכו הטלפון, הארנק של החטוף וגם פתק עם דרישה לשלם כופר בשווי של מיליון ש"ח עבור החטוף.

חוקרי מז"פ הוזנקו למקום, דגמו טביעות אצבע, אספו מממצאים פורנזיים וחקרו את הזירה כשלפתע הגיח מהשיחים גבר כשהוא יחף מדדה ונראה חבול, בתשאול של חוקרי המז"פ סיפר להם כי נחטף אתמול בלילה. לדבריו רכב איסוזו חסם לו את הדרך ושני אנשים באיומי נשק הורו לו לצאת מרכבו והכניסו אותו לרכבם, קשרו את ידיו וכיסו את עיניו ובהמשך החזירו אותו חזרה לאזור שממנו הוא נחטף כשהם דורשים ממנו לדאוג להביא להם חצי מיליון ש"ח.

החטוף נלקח לתחנת המשטרה בקצרין ולאחר מספר פעולות חקירה והגרסה של החטוף שעוררה את חשדם של חוקרי הימ"ר עלה כי, החטוף בדה את סיפור החטיפה יחד עם בני משפחתו כדי שבית המשפט יקל בעונשו של אחיו אשר עצור והורשע בגין הברחה של 12 נשקים מגבול לבנון. החטוף ובני משפחתו ניסו להוכיח לבית המשפט כי אחיהם נסחט על ידי גורמים עבריינים בכירים וזו הסיבה שביצע את ההברחה ולכן יש להקל בעונשו.

החטוף יחד עם אחותו החשודה כי סייעה לו נעצרו בגין חשד למסירה הודעה כוזבת בידוי ראיות וניסיון להשפיע על הליך שיפוטי ומעצרם הוארך עד ליום שישי הקרוב בבית משפט השלום בקרית שמונה.

בעקבות הדיווח הכוזב על חטיפה הופעל נוהל חירום בשל חשש לחיי אדם כוחות משטרה הוקפצו לשם חיפוש אחרי ה״חטוף״ ובוזבז זמן יקר של כוחות הביטחון ובכוונת המשטרה בנוסף להגשת כתב אישום לבקש מהפרקליטות להגיש תביעה אזרחית בגין הוצאות החיפוש אחריהם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר