באירוע רב רגש

הנשיא קיבל מכתב שמרן הגרי"ש שלח לסבו

נשיא המדינה יצחק הרצוג ונכדו של הרב הרצוג הגיע לביקור בתלמוד תורה בבית שמש, שם קיבל מכתב מנינו של מרן הגרי"ש, מכתב ששלח מרן לסביו של הנשיא הרצוג (חדשות)

(צילום: ללא קרדיט)

סגירת מעגל בבית שמש: נשיא המדינה יצחק הרצוג, הגיע לביקור בתלמוד תורה 'נצח ישראל' בבית שמש, ביקור רב רגש בו קיבל מכתב שכתב סבו של הנשיא שעל שמו הוא קרוא, הרב הראשי הרב יצחק הרצוג זצ"ל, למרן הגרי"ש זי"א.

את המכתב קיבל הנשיא מנינו של מרן הגרי"ש, הרב שאול מילר מנהל תלמוד תורה 'נצח ישראל' בבית שמש, שהעניק את המכתב במהלך הביקור המיוחד שערך הנשיא היום בתלמוד תורה.

הנשיא הנרגש קרא את המכתב והודה למנהל התלמוד תורה, על המחווה יוצאת הדופן. הנשיא סיפר על הקשר המיוחד שהיה בין סבו למרן הגרי"ש, קשר שהתחיל בתקופה שבה למד מרן הגרי"ש, בכולל שייסד הרב הרצוג ואחר כך במינוי של הגרי"ש לתפקיד דיין בבית דין הגדול. הנשיא שוחח עם התלמידים בתלמוד תורה והביע את התפעלותו מהעדינות והדרך ארץ של התלמידים.

ראש עיירית בית שמש, הגב' עליזה בלוך שאירחה את הסיור סיפרה לנשיא הרצוג על הייחודיות של תלמוד תורה 'נצח ישראל' המשלב תורה ודרך ארץ.

הרב מנחם בומבך יו"ר רשת 'נצח' אמר: 'הייתה לנו הזכות לארח היום את נשיא המדינה יצחק הרצוג, שליבו פתוח לנושא החינוך. אנחנו מודים לראש עיריית בית שמש הגב' עליזה בלוך, שכמי שבאה מעולמות החינוך, שמה בראש מעיינה את תחום החינוך ועושה חיל בתחום בעיר בית שמש'.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר