לא מתקפל

ח"כ מאזן גנאים התנגד לחוק יהודה ושומרון - ותוקף את עבאס ובנט

האם חוק יו"ש שנפל הלילה זה רק מכה קלה בכנף? לדברי אחד מחברי הכנסת של רע"מ, שהצביע נגד החוק, "בכוונתי להמשיך להצביע לפי צו מצפוני", אמר גנאים (פוליטי, חדשות)

יוני גבאי | כיכר השבת |
גנאים במליאת הכנסת (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90 )

חבר הכנסת מאזן גנאים, שחבר באחת ממפלגות הקואליציה - רע"מ, אומר היום (שלישי) לרדיו מכאן, כי הוא ימשיך להצביע כפי צו מצפונו.

גנאים, שהצביע הלילה נגד חוק יהודה ושומרון, למרות המחויבות הקואליציונית - "לא מתרגש מהביקורת", הסביר בריאיון הרדיופוני.

לדברי גנאים, "אני אמשיך להצביע לפי צו מצפוני", מסביר גנאים, שלא מתרשם מהביקורת הפנימית במפלגה ועונה על השאלה לגבי התפטרותו; "האם אני יכול להישאר בכנסת במצב הזה? ההחלטה הזאת היא בידי חבריי ברע"ם, הם יצטרכו להחליט".

גנאים תקף בחריפות את בנט ואמר: "מי שצריך לקחת אחריות על המצב שהגענו אליו הוא בנט שמכהן כראש ממשלה עם 5 מנדטים ולא הצליח לשמור על חברי מפלגתו".

על פי הדיווח מוקדם יותר ב'כאן 11', חבר הכנסת מאזן גנאים, תוקף בשיחות עם מקורביו את ראש מפלגתו מנסור עבאס ואת חבר הכנסת ווליד טאהא.

"מנסור עבאס ווליד טאהא ממדרים אותי מתהליך קבלת ההחלטות. המפלגה לא נותנת לי קרדיט על מהלכים שאני מקדם לטובת החברה הערבית", אמר גנאים.

גנאים זועם על משרדי הממשלה שאמורים לקדם רפורמות במגזר הערבי אך דוחים אותו כל העת: "אני רוצה לקדם תחבורה לחברה הערבית, אבל שרת התחבורה מרב מיכאלי קובעת לנו פגישות לעוד שלושה חודשים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר