שנים של נתק

סימן לבאות? שקד מחוייכת עם נתניהו ושרה

שרת הפנים נפגשה עם ראש האופוזיציה ורעייתו שרה באירוע לחגיגות 70 לכהונת המלכה בשגרירות בריטניה, כששני הצדדים הנחשבים מסוכסכים ומנותקים - מחויכיים (פוליטיקה)

חזקי שטרן | כיכר השבת |
שקד ונתניהו בשגרירות בריטניה (צילום: מיכאל שמש, כאן חדשות)

קואליציית בנט-לפיד מעורערת ולא ברור מה יילד יום, כאשר אחת האפשרויות שעולות היא הקמת ממשלת ימין בכנסת הנוכחית, עם מפלגות ימינה ותקווה חדשה. גורם מרכזי בכל האירוע הזה, אם אכן יקרה, זו שרת הפנים איילת שקד, שבימים שלפני הרכבת הממשלה סיפרה כי איננה שלמה עם המהלך, וכעת מתנהלת בציר משותף עם הח"כים ניר אורבך ואביר קארה.

אחת הסוגיות המסובכות בימין הישראלי כבר שנים רבות אלו היחסים הרעועים הידועים בין איילת שקד לבני הזוג נתניהו, ובפרט מול הרעיה שרה, לאחר שנטען כי שקד, בימיה בלשכת נתניהו, דאגה להדליף את פרשת "ביביטורס". סיבה זהה גרמה גם ליחסים רעועים בין בנט לנתניהו, יחסים שכמובן נגדעו עם הרכבת הממשלה והשלכת נתניהו לאופוזיציה.

הערב (רביעי), באירוע לחגיגות 70 שנים לכהונת המלכה אליזבת' השנייה בשגרירות בריטניה בישראל, נצפתה שרת הפנים איילת שקד מחויכת עם ראש האופוזיציה בנימין נתניהו ורעייתו שרה, מה שגרם לרבים מייד לתהות על טיב יחסיהם ועל המשמעויות הפוליטיות.

הכתב הפוליטי של 'כאן חדשות' מיכאל שמש מיתג את הפגישה במילים "עושה שלום במרומיו". הפרשן הפוליטי של 'חדשות 12' עמית סגל כתב בהומור כי "רמת המפגש שנייה רק למפגש בין סאדאת ובגין, ואני לא מנסה לרמוז שהיחסים בין ישראל למצרים היו כה גרועים כמו במקרה הזה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר