לא מתייאש

בנט מסכם שנה: "אני נשען על קואליציה קשה"

ראש הממשלה בנט חוגג היום, בצל הטלטלות הקשות בקואליציה והחשש התמידי מעריק נוסף, שנה בתפקידו. הוא צייץ על כך, וטען: " אני עומד בראש ממשלה מעולה, הנשענת על קואליציה קשה" (פוליטי ארץ)

רפאל כהן | כיכר השבת |
מסכם שנה (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

בצל הטלטלות הקשות בקואליציה, ראש הממשלה נפתלי בנט ציין היום (שני) שנה מאז שהושבע אמונים לראשות הממשלה. הוא פרסם לרגל כך כמה מילים, והודה כי נשען על "קואליציה קשה".

"לפני שנה בדיוק זכיתי להישבע אמונים כראש הממשלה שלכם. ומאז, יחד עם חבריי, אני נותן את כל-כולי למען ביטחונכם, פרנסתכם, עתיד ילדיכם, ולמען חיזוק המדינה היהודית בארץ ישראל", כתב בנט.

לדבריו, "אני עומד בראש ממשלה מעולה, הנשענת על קואליציה קשה. צפו שהיא לא תשרוד יותר מכמה שבועות. מקסימום חודשים, ובטח לא שנה שלמה".

הוא חתם: "אמשיך להילחם בכל מאודי למען קיום הממשלה ולמען הצלחת המדינה שלנו. אני מודה בכל יום לקב״ה שמעניק לי את הזכות לשרת אתכם".

בנט אמנם שרד שנה בתפקידו, אולם נדמה כי השבועות האחרונים סוערים מתמיד, כאשר ברקע מחשש כל העת חשש מעריקה של חבר כנסת נוסף, שיפיל את הממשלה.

הבוקר פורסם כי כדי למנוע את עריקתו של חבר הכנסת ניר אורבך התחייבו בכירים בקואליציה למנוע בחודשים הקרובים את פינויו של היישוב חומש בצפון השומרון, מתוך הבנה שפינוי היישוב יביא סופית לנפילתה של הממשלה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר