"הרופאים הופתעו"

נס אחר נס; שיפור במצבו של ראש ישיבת רכסים הגאון רבי אליהו סופר

לפני מספר חודשים, מצבו של ראש ישיבת רכסים הוגדר קריטי ומרן הגר"ח קנייבסקי זצ"ל, אף הוסיף לו שם • בעולם הישיבות קרעו שערי שמיים להחלמתו • השבוע, חל שיפור משמעותי במצבו ולראשונה אחרי זמן - הוא הגיע לישיבה ומסר שיעור (ישיבות)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
הגר"א סופר, אתמול (צילום: באדיבות המצלם)

לאחר חודשים של מחלה קשה כאשר אף היו רגעים שמצבו הוגדר קריטי - ראש הישיבה הספרדית הגדולה בעיר רכסים, הגאון רבי אליהו ציון סופר, החל להחלים ואמש (ראשון) הגיע לראשונה אחרי זמן רב לישיבה ברכסים. התלמידים מספרים ל'כיכר השבת', "הרופאים היו בהלם".

בחודשים האחרונים, אושפז הגרא"צ סופר במחלקת טיפול נמרץ בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים ועבר תקופה ארוכה של טיפולים מורכבים ומסובכים בגופו.

בשבוע האחרון, חל שיפור מפתיע במצבו הרפואי, ואתמול כאמור ראש הישיבה הגיע לביקור בזק בהיכל הישיבה ברכסים.

אחד מתלמידי הישיבה מספר ל'כיכר השבת', "כולנו היינו בהלם מהשיפור במצבו הרפואי של הראש ישיבה, אין לך מושג כמה אנחנו שמחים, שמענו, שאפילו הרופאים - שהיו מיואשים - היו מופתעים מההטבה הרפואית של מורינו, זה פשוט נס אחר נס".

"אתמול", מספר הבחור, "הייתה התרגשות שיא בישיבה, כאשר רה"י הגיע לביקור, אך בעקבות חולשתו המרובה ומצבו הבריאותי הרופף - זה היה ביקור קצר, והוא מסר רק וועד מוסרי קצר בספר נפש החיים בהתאמצות מרובה, לשתי קבוצות מצומצמות של בחורים - מבכירי הישיבה".

הבחור מספר: "לאחר הוועד הקצר שמסר, ראש הישיבה החליט להתעכב עוד קצת, והתפלפל עם בחורי הישיבה - כשהוא ישוב ברכב וענה בקצרה על שאלותיהם בלימוד".

הבחור מספר לסיום, כי "השיא של הביקור היה, כאשר ראש הישיבה סיפר לבחורים, שהוא מרגיש שמאז תחילת 'זמן קיץ' - שבחורי הישיבה חזרו לספסל הלימודים, הוא חש הטבה ניכרת במצבו, מכח התורה הקדושה".

יצוין, כי ראש הישיבה עדיין חלש, והציבור נקרא להעתיר בתפילות ובתחנונים להחלמתו המהירה של הגאון רבי רפאל אליהו ציון בן שולמית.

כזכור וכפי שדווח ב'כיכר השבת', אחיו של ראש הישיבה - הגאון רבי יעקב חיים סופר ראש ישיבת כף החיים בירושלים, ערך מספר עצרות תפילה להחלמת אחיו, ולפני מספר חדושים, הוא נכנסו למרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי, שהורה לו ולבני המשפחה להוסיף את השם רפאל לשמו של ראש הישיבה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר