אחרי הצעקות בלשכת בנט

אורבך למקורביו: לא שולל תמיכה בבחירות

חבר הכנסת ניר אורבך מ'ימינה' אמר למקורביו היום כי הוא לא שולל תמיכה בפיזור הכנסת בקרוב • עוד קודם לכן נפגש עם ראש הממשלה בנט, שם עלו הטונים ואורבך נטש (פוליטי, ארץ)

רפאל כהן | כיכר השבת |
(צילום: אוליבייה פיטוסי, פלאש 90)

המשבר הפוליטי נמשך: חבר הכנסת ניר אורבן מ'ימינה' נפגש היום כמה וכמה פעמים עם ראש הממשלה בנט בניסיון של האחרון להחזיר את אורבך לשורות הקואליציה.

במהלך אחת השיחות בין יו"ר 'ימינה' לאורבך, עלו הטונים בשיחות, וחבר הכנסת אורך נטש את השיחה. ראש לשכת בנט שכנע את אורבך לחזור לחדר. כך פרסם לראשונה הכתב מיכאל שמש מ'כאן חדשות'.

לאחר סבב הפגישות היום עם ראש הממשלה בנט, אמר חבר הכנסת אורבך למקורביו כי הוא לא שולל תמיכה בחוק פיזור הכנסת שיוביל לבחירות.

כזכור, מוקדם יותר היום (שני) אמר חבר הכנסת ניר אורבך כי מסר לראש הממשלה בנט כי הוא לא רואה את עצמו חבר בקואליציה עד להודעה חדשה.

לדברי אורבך: "אחרי שבוע של פגישות עם רה"מ וגורמים נוספים – הגעתי למסקנה כי הקואליציה לא יכולה להמשיך ולהתקיים בהתנהלות הנוכחית".

אורבך, שכזכור התלבט מאוד גם לפני שנה האם להיכנס לממשלה, ולבסוף הכריע להיכנס, לאחר שהשתתף בהופעה משותפת של אביב גפן ואברהם פריד, הסביר: "לפני כשנה, חבריי ואני האמנו שאפשר וצריך להוציא את ישראל מהסחרור, הקמנו קואליציה על בסיס קווי יסוד מאוד ברורים, הן ברמה האידיאולוגית והן ברמה הביצועית. לצערי הקואליציה כיום – איננה ממלאת את ייעודה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר