במקום הגיס שנפטר

במעונו של הגרי"ג אדלשטיין: מונה ראש ישיבה לישיבת הנגב - 'שכר שכיר'

הגאון רבי אפרים זאב גרבוז, מראשי ישיבת מאור התורה, מונה במעמד רשמי במעונו של הגר"ג אדלשטיין, לכהן כראש ישיבת הנגב, במקומו של גיסו, שנפטר לפני כחודש וחצי (ישיבות)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
מעמד ההכתרה (צילום: ללא קרדיט)

במעונו של ראש הישיבה הגאון רבי גרשון אדלשטיין, נערך אמש (שני) מעמד הכתרת ראש ישיבה לישיבת שכר שכר - הנגב שבעיר נתיבות. במעמד השתתפו, חבר 'המועצת' וראש הישיבה הנוסף, הגאון רבי אריה לוי והגאון רבי ירחמיאל אונגרישר, ראש ישיבת בית מדרש עליון, אשר תחת חסותו והנהגתו עומדת הישיבה.

לפני כשבועיים תמו ימי השלושים, אחר פטירתו של הגאון רבי צבי יהודה גרשנוביץ זצוק"ל אשר כיהן כראש ישיבת הנגב שכר שכיר, לצדו של יבלח"א הגאון רבי אריה לוי, מי שנבחר למלאות את מקומו, הוא גיסו, מראשי ישיבת מאור התורה, הגאון רבי אפרים זאב גרבוז, שנבחר לאחר התייעצות עם ראש הישיבה הגר"ג אדלשטיין.

הגרצ"י גרשנוביץ זצוק"ל, החל לכהן בראשות הישיבה זמן קצר לאחר הסתלקותו של מייסד הישיבה ומקים עולה של תורה בנגב, ראש הישיבה הגאון רבי יששכר מאיר זצוק"ל. במהלך שנות כהונתו זכה הגאון זצוק"ל והעמיד תלמידים רבים בישיבה אשר נהנו מאור תורתו ומדרכיו הנאצלות - ובהנהגתו האצילית והמיוחדת המשיך הגאון זצוק"ל את מקום אביו מרן הגה"ג רבי ראובן יוסף גרשנוביץ זצוק"ל.

במרכז המעמד המרגש נשא דברים הגר"ג, אשר עמד בדבריו על הזכות הגדלה בהרבצת התורה בישיבה החשובה, אשר נוסדה על ידי ידידו הגר"י מאיר זצוק"ל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר