עימות בין חברי הקואליציה

'אל תשתפן': אורבך ויאיר גולן בקרב עקיצות

אחרי שח"כ יאיר גולן כינה היום בראיון את נתניהו "מחלה ממארת", ח"כ ניר אורבך תקף בטוויטר וקרב עקיצות מרתק התפתח בין השניים ; "לא צריך להשתמש בשפת ביבים" (ארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: Olivier Fitoussi/Flash90)

קרב עקיצות בטוויטר: אחרי שח"כ יאיר גולן כינה היום (שלישי) בראיון את נתניהו "מחלה ממארת", ח"כ ניר אורבך תקף בטוויטר וקרב עקיצות מרתק התפתח.

כזכור, גולן אמר בראיון לרדיו 90 כי "אנחנו בתהליך לא טוב. זה נעשה יותר חמור. אני נחרד מהרפש שיש בזירה הפוליטית. אנחנו צריכים לגאול את ישראל מהמחלה הממארת ששמה בנימין נתניהו", ועורר סערת ענק.

חבר הכנסת ניר אורבך, תקף בתגובה על הידיעה ואזכר את אמירתו כי ניסוי הקואליציה נכשל: "הניסוי נכשל בין היתר כי גם ח"כ יאיר גולן לא השכיל להבין שבשביל לייצר שינוי אמיתי בפוליטיקה הישראלית, לא משנה אם זה מימין או שמאל לא צריך להשתמש בשפת ביבים".

גולן לא היסס והשיב: "עכשיו הבנתי, הבעיה זה השפה. מאחזים בלתי חוקיים שממש לא מקובלים על רוב העם, זה אחלה. תג מחיר, זה נפלא. תקיפה של חיילי צה״ל - מה הבעיה?".

"ניר", הוסיף, "בשביל לייצר שינוי בפוליטיקה הישראלית צריך לומר בפשטות - דמוקרטיה ושלטון החוק מעל הכל. כשיש הסכמה על כללי המשחק, ויש נכונות לשמור על כללי המשחק, אז יש חברה בריאה. מי כמוך, שספגת טונות של רפש בתקופה האחרונה, צריך להבין שהסכנה היא לא משמאל אלא רק מהכיוון של הביביזם ובן-גביריזם. נדמה לי, שזו הסיבה שהצטרפת לבנט, אז עכשיו אל תשתפן".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר