הסוף קרב

שמעון ריקלין טוען: אורבך חתם הסכם עם האופוזיציה

חבר הכנסת אורבך, שהודיע בתחילת השבוע כי לא יצביע ביחד עם הקואליציה, חתם בשעות האחרונות הסכם עם גורם בכיר באופוזיציה, מה שיוביל לפירוק הממשלה בקרוב (חדשות, ארץ)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
ניר אורבך בתחילת השבוע (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

סוף הממשלה הנוכחית קרב? על פי הפרסום בשעה זו (רביעי) של שמעון ריקלין בערוץ 14, חבר הכנסת ניר אורבך, חתם הסכם עם בכיר באופוזיציה.

על פי הדיווח, אורבך שיצא לחופשה עם משפחתו בצפון הארץ, חתם בשעות האחרונות, הסכם עם גורם בכיר באופוזיציה, שיפרוש בקרוב לגמרי מהקואליציה הנוכחית.

אורבך, משפחתו, נציגים משפטיים וגורם אופוזיציוני, השתתפו בפגישה המכרעת שנערכה במשך שעות, כשבסוף הפגישה אורבך חתם על ההסכם הגורלי.

האם הדיווח של ריקלין נכון? אורבך הגיב לדיווח; "נוסעים בערב לצפון, עכשיו אני חותם עם הבת שלי".

כזכור, כבר בתחילת השבוע, הודיע חבר הכנסת אורבך, כי הוא לא יתמוך יותר בממשלה הנוכחית, את הדברים אמר לאחר מספר פגישות עם יו"ר מפלגתו וראש הממשלה נפתלי בנט.

אורבך אמר: "אחרי שבוע של פגישות עם רה"מ וגורמים נוספים – הגעתי למסקנה כי הקואליציה לא יכולה להמשיך ולהתקיים בהתנהלות הנוכחית. לפני כשנה, חבריי ואני האמנו שאפשר וצריך להוציא את ישראל מהסחרור, הקמנו קואליציה על בסיס קווי יסוד מאוד ברורים, הן ברמה האידיאולוגית והן ברמה הביצועית. לצערי הקואליציה כיום – איננה ממלאת את ייעודה".

"מחד, לאורך השנה פעלנו במגוון נושאים לחיזוקה ולביצורה של מדינת ישראל, ומאידך גורמים קיצוניים ואנטי ציוניים כדוגמת חה"כ גנאיים וזועבי לקחו את הקואליציה לכיוונים בעייתיים, והשתמשו בה לאורך הדרך כבת ערובה שלהם. בד בבד, נכשלנו לחלוטין בהרמת רוח העם וזוהי משימתה העיקרית של הממשלה, כל ממשלה".

"חשוב לציין", הדגיש אורבך, "כפי שהתבטאתי בעבר, כי לא אתן לממשלה להסתמך על הרשימה המשותפת. לצערי, אנחנו על סיפו של מדרון חלקלק שעלול להוביל אותנו לשם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר