המשטרה מעורבת

הטיח ארצה: ילדה כבת 13 הותקפה בפארק בשכונת קראון הייטס

ילדה כבת 13 ששיחקה בכדור בפארק ליד ביתה בשכונת קראון הייטס, הותקפה באלימות קשה בידי אפרו אמריקני שהובא למקום בידי אישה שביקשה ממנה קודם לכן לא לשחק (בעולם)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: Matt Popovich on Unsplash)

בשכונת קראון הייטס, בה מתגוררים אלפי משפחות של חסידי חב"ד, מחפשים אחר עבריינים שתקפו באלימות נוראה ילדה חרדית, ממשפחה חסידית, במרכז השכונה.

התקיפה הקשה, שפרטיה פורסמו באתר חב"ד COL, ארעה ביום שישי בשעות אחר הצהרים. לפי הדיווח, אישה ממוצא אפרו אמריקני ניגשה אל ילדה קטנה ששיחה בכדור ברחוב, וביקשה ממנו לחדול מלשחק. הילדה התנגדה.

כעבור זמן קצר, כך לפי הדיווח, חזרה האישה, והפעם עם גבר נוסף. הלה אחז בילדה והטיח אותה לקרקע, התיישב עליה ומשך בשערה. הילדה בחסדי שמים לא נפצעה קשה.

ארגון ה'שמירה' המקומי, יחד עם אנשי המשטרה, הוזעקו לזירה, חיפשו את העבריינים, אולם אלו כבר הספיקו לנוס על נפשם ולהימלט. יחד עם זאת המשטרה עדיין חוקרת את האירוע.

תושבי השכונה חווים לא אחת, לעיתים די תכופות, מקרים דומים של אלימות, לעיתים על רקע אנטישמי, מצד תושבים אפרו אמריקנים בשכונה. לפני כשבועיים נורו יריות לעבר שני בחורי ישיבה שצעדו בפארק בפאתי השכונה.

"התושבים כאן סובלים שוב ושוב מתופעות תקיפה קשות", אמר ל'כיכר השבת', יעקב ברמן, עסקן מקומי העומד בקשר שוטף עם אנשי המשטרה לפני מספר חודשים, בתגובה לאירוע דומה. "בחלק מהמקרים התוקפים נלכדים ובחלקם מצליחים להימלט. לצערנו זה כבר הפך לשגרה, ההולכת ומדרדרת עם הזמן".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר