שבוע אחרי אירוע הירי

חקירה נגד השוטר שירה באוויר בעיסוואה

המחלקה לחקירות שוטרים חקרה באזהרה את השוטר שביצע ירי באוויר כנגד תוקפים בעיסוואה, החשד הוא כי השוטרים נכנסו לשכונה תחת השפעת אלכוהול וירו ללא סיבה (חדשות)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
(צילומים: דוברות המשטרה)

המחלקה לחקירות שוטרים הודיעה שחקרה באזהרה היום (חמישי) שוטר שביצע ירי בשכונת עיסוואה, בסיום החקירה השוטר שוחרר בתנאים מגבילים והחקירה נמשכת.

כזכור, ביום חמישי בשבוע שעבר, סמוך לחצות לילה, הותקפו באלימות חמורה שני שוטרים שלא היו בתפקיד ואזרח נוסף שהיה עמם ברכב אזרחי, על ידי חשודים בשכונת הגבעה הצרפתית בירושלים,

על פי החשד החשודים רדפו אחרי השוטרים והאזרח לכיוון שכונת הגבעה הצרפתית, יידו לעבר הרכב סלעים וריססו גז פלפל, ואחד החשודים הצליח לחטוף את נשקו של שוטר מג״ב שהיה ברכב. השוטרים שחשו סכנה לחייהם ביצעו ירי באוויר במטרה להניס את התוקפים שנמלטו מהמקום, החשד הוא כי קודם לתקיפה, השוטרים נכנסו לשכונת עיסוואה תחת השפעת אלכוהול וירו באוויר ללא סיבה, מה שגרם לצעירים ערבים להתחיל לרדוף אחריהם.

כוחות משטרה גדולים שהוזעקו למקום פתחו בסריקות ובפעילות מבצעית באזור במטרה לאתר את החשודים כשלבסוף הנשק נמצא והוחזר לשוטר. שוטר משמר הגבול נפצע באורח קל כתוצאה מגז פלפל והאבנים שהושלכו עברו, ולרכב הפרטי שבו נסעו השוטרים נגרם נזק כבד.

בהמשך, נעצרו שלושה חשודים תושבי עיסאוויה, בן 17 ושניים בשנות ה-20 לחייהם, והועברו לחקירה ביחידה המרכזית של מחוז ירושלים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר