שבריריות הקואליציה

בנט לשרים: "המצב לא קל, אך בצד השני קשה להם מאוד"

ציטוטים מהחלק הסגור של ישיבת הממשלה • נפתלי בנט על המצב הפוליטי: "בצד השני קשה להם מאוד, אם נהיה נחושים נצליח" • השרה יפעת שאשא ביטון: "מכונת הפייק ניוז משתוללת" (חדשות)

רפאל כהן | כיכר השבת |
בנט בישיבת הממשלה (צילום: Olivier Fitoussi/Flash90)

שבוע אחרי הודעת חבר הכנסת ניר אורבך על הקפאת חברותו בקואליציה, ובצל החשש ההולך וגובר מהתפוררות ממשלתו, התייחס היום (ראשון) ראש הממשלה נפתלי בנט למצב הפוליטי, ואמר לשרי הממשלה כי "המצב הפוליטי אמנם לא קל, אבל בצד השני קשה להם מאוד". לדבריו, "אם נהיה יותר נחושים נצליח".

את הדברים, שצוטטו ב-Ynet, אמר בנט לשרים בחלק הסגור של ישיבת הממשלה. הוא קישר את הדברים לפרשת השבוע ואמר כי הפרשה מדברת על נחישות. "בסופה של פרשה זו הצלחנו לכבוש את הארץ, והנה אנחנו כאן", אמר בנט.

שרת החינוך יפעת שאשא ביטון הוסיפה ואמרה כי "מכונת הפייק ניוז משתוללת".

במהלך היום, אחרי ישיבת הממשלה, נפגשו אחרי תקופה ארוכה של נתק בין השניים, שרת התחבורה מירב מיכאלי ויו"ר וועדת הכלכלה של הכנסת ח"כ מיכאל ביטון מכחול לבן, שהודיע שיחרים את כל ההצבעות בכנסת בגלל הרפורמה בתחבורה הציבורית.

אורבך ונתניהו (צילום: Yonatan Sindel/Olivier Fitoussi/Flash90)

החשש מהתפוררות הממשלה והצבעה על פיזור הכנסת גבוה. לפי הדיווחים ח"כ אורבך כבר הגיע להסכם עקרוני עם הליכוד, לפיו בתמורה להצבעתו בעד פיזור הכנסת יקבל שריון ברשימה וכן תפקיד שר. אורבך הכחיש את הדיווח.

שר האוצר אביגדור ליברמן טען היום (ראשון) כי יתכן וניר אורבך, שמאיים לפי שעה על הישרדותה של הקואליציה, נמצא תחת "סחיטה באיומים". בראיון לבן כספית ואריה אלדד ברדיו 103FM אמר כי "יכול להיות שזה ההסבר לכל ההתנהלות הזו".

בנט בכניסתו לישיבת הממשלה, היום (ALEX KOLOMOISKY/POOL)

מוקדם יותר היום, בחלק הפתוח של ישיבת הממשלה, אמר בנט: "אני קורא לכולם להרים ראש ולהיות גאים בעשייה וברוח הטובה שיש פה בין השרים, אנחנו לא נשברים ואנחנו לא מוותרים על אזרחי מדינת ישראל. האחריות בידי כל אחד ואחת מאיתנו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר