'נתניהו ובן גביר - אסון לאומי'

יאיר לפיד לא מוותר: "מי שקשה לו - שיילך"

שר החוץ יכול להתמנות בקרוב לתפקיד ראש הממשלה, אבל מנסה למנוע את נפילת הממשלה: "החלופה היא אסון לאומי שהמדינה לא יכולה להרשות לעצמה; אנחנו במאבק" (פוליטי)

רפאל כהן | כיכר השבת |
יו"ר יש עתיד יאיר לפיד בפתח ישיבת סיעתו, היום (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

כנסת ישראל כולה מחכה למוצא פיו של יו"ר סיעת ימינה, ח"כ ניר אורבך, באשר להתנעת מהלך פיזור הכנסת ה-24, לקראת יציאה לבחירות חדשות.

יו"ר יש עתיד, שר החוץ יאיר לפיד, יכול להפוך לראש ממשלת ישראל ה-14 בתוך שבועות מספר, אם אכן אורבך יתמוך בפיזור הכנסת, אבל למרות זאת, עושה רושם כי מאמציו לשימור הקואליציה לא פסקו.

"אנחנו לא נמצאים במאבק רק על הממשלה, אנחנו במאבק על מדינת ישראל. על הערכים שלה, המטרות שלה, והשאלה אם תהיה פה דמוקרטיה מתוקנת, או שביבי ובן גביר יפרקו את החברה הישראלית. יש לנו תפקיד היסטורי מול הקיצוניות. מה שמתחולל עכשיו זה מאבק בין אלה שבאים לבנות ולחבר, מול אלה שבאים להרוס ולפרק. ברית של מתונים מול הקיצונים".

יו"ר יש עתיד המשיך לדבוק בקו שאימץ במהלך מערכות הבחירות האחרונות לפיו השבת נתניהו לשלטון מסכן את עתיד מדינת ישראל כמדינה דמוקרטית: "החלופה היא אסון לאומי שמדינת ישראל לא יכולה להרשות לעצמה", אמר.

לפיד פנה ברמז ליו"ר סיעת ימינה, ח"כ ניר אורבך המתנדנד: "מי שקשה לו, שיילך הביתה. מי שלא עומד במתח, שיתפטר. מי שעובר בימים אלה את המטחנה של מכונת השקרים והרעל של ביבי ובן גביר, צריך להיות הראשון שמבין למה אסור להעביר לידיהם את המדינה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר