88 ימים של היעדרות

חיפושים נרחבים במירון אחר מוישי קלינרמן

כוחות גדולים של משטרה, מתנדבי יחידת הכלבים ומאות מתנדבים עורכים סריקות נרחבות באזור הר מירון, בחיפושים אחר הנער אברהם משה קלינרמן, שנעדר מזה 88 ימים (ארץ)

(צילום: דוברות יכ"ל)

כוחות גדולים של משטרה, מתנדבי יחידת הכלבים ומאות מתנדבים עורכים הבוקר (רביעי) סריקות נרחבות באזור הר מירון, בחיפושים אחר הנער החרדי, אברהם משה קלינרמן, שנעדר מזה 88 ימים.

אתמול, נערך בוועדת ביטחון הפנים של הכנסת דיון מיוחד על התמודדות המשטרה בחיפושים אחר נעדרים, זאת בעקבות היעלמותו הממושכת של מוישי, מבלי שום קצה חוט בחיפושים אחריו.

אמו של מוישי, גיטי קליינרמן, אמרה בבכי בדיון: "אין לי חיים. איך אני יכולה לטפל בשאר הילדים בבית . אני מרגישה שאין אף אחד שמחזיק את הפרשה של מוישי. 2080 שעות אנחנו נמצאים בסיוט מתמשך. הראש שלי לא מרוכז. אני מבקשת מכל הגורמים שיש להם השפעה ומה שלא יהיה בסיפור שלו, להחזיר אותו הביתה".

האם אמרה בדמעות: "לפחות שיהיה קצה חוט. אין לנו מושג מה עובר הילד הזה. האם הוא חי או מת. נפל לוואדי לתהום? אין לי מילים".

אביו של מוישי, הרב שמואל קליינרמן, אמר בדיון כי "מדובר בחיים של ילד והמדינה צריכה לקום על הרגליים. אנחנו מאד חוששים שמדובר בחטיפה. מדובר בילד שמחובר למשפחה שהיה תמיד מתקשר. מישהו מחזיק בו אולי לאומני או פלילי. אי אפשר להחליט שלא מדובר בזה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר