בשעות המוקדמות

מאות שוטרים יצאו לחפש את מוישי • תיעוד

היום ה-88 להיעדרותו של הנער ממודיעין עילית: החל משעות הבוקר המוקדמות, מאות שוטרים ויחידות מיוחדות, יצאו לחפש את מוישי קליינרמן ונעזרו בתצלומי אוויר מיוחדים | צפו (חרדים)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
החיפשים אחר מוישי | בוידיאו: מפקד תחנת מודיעין עילית (צילום: דוברות המשטרה)

היום ה-88 להיעדרותו של הנער אברהם משה קליינרמן ממודיעין עילית: כוחות גדולים של משטרה, מתנדבי יחידת הכלבים ומאות מתנדבים יצאו הבוקר (רביעי) לסריקות נרחבות באזור הר מירון, בחיפושים אחר מוישי, על מנת לאתר את משה ולהשיבו לחייק משפחתו.

הכוחות יצאו בשעות הבוקר המוקדמות, וביצעו סריקות נרחבות בכלל גזרת הר מירון ע"י מאות שוטרים ויחידות מיוחדות, במסגרת אותם חיפושים נעזרו השוטרים במאות תצלומי אוויר מיוחדים, שנאספו ונותחו במשך זמן רב ע"י אנשי מקצוע ומטרתם לאפשר לכוחות המחפשים ניתוח קרקע לפני ואחרי היעדרותו של מוישי.

לטענת המשטרה, היא מבצעת פעולות רבות הכוללות סריקת שטחים נרחבים מאוד במקומות בהם עולה אינדיקציה להימצאותו של הנעדר ומפעילה לשם כך כוחות רבים של שוטרים, יחידות חילוץ ומתנדבים ויחידות מיוחדות נוספות, מיום קבלת הדיווח ועד לרגע זה.

"במקרה של משה עד כה לא נמצא אינדיקציה הממקדת את הכוחות בתא שטח מסוים ועל כן מלאכת החיפוש קשה יותר ומתפרסת בנק' רבות בארץ בהם יכול היה להימצא, משטרת ישראל תמשיך לפעול על מנת להשיב את משה מהר ככל הניתן לחייק משפחתו", נמסר מהמשטרה.

עוד נמסר: "כל היודע דבר אודות מקום הימצאו או שעשוי לסייע באיתורו, מתבקש להתקשר למשטרת ישראל תחנת מודיעין עילית בטלפון 086447200, או למוקד 100 של המשטרה".

יוזכר, כי משה נראה לאחרונה בתאריך 25.3.23 באזור מירון. מכיוון שעד כה אין למשטרה קצה חוט לגבי היעדרותו של הנער, כל אינדיקציה שעולה נבדקת מיד עם קבלתה במקביל למלאכת החיפושים שלא פוסקת.

תיאורו של משה: מבנה גוף רזה. שיער כהה עם פאות, עיניים כהות מרכיב משקפי ראיה. מעל עינו השמאלית ישנה צלקת בולטת.

אתמול, נערך בוועדת ביטחון הפנים של הכנסת דיון מיוחד על התמודדות המשטרה בחיפושים אחר נעדרים, זאת בעקבות היעלמותו הממושכת של מוישי, מבלי שום קצה חוט בחיפושים אחריו.

אמו של מוישי, גיטי קליינרמן, אמרה בבכי בדיון: "אין לי חיים. איך אני יכולה לטפל בשאר הילדים בבית . אני מרגישה שאין אף אחד שמחזיק את הפרשה של מוישי. 2080 שעות אנחנו נמצאים בסיוט מתמשך. הראש שלי לא מרוכז. אני מבקשת מכל הגורמים שיש להם השפעה ומה שלא יהיה בסיפור שלו, להחזיר אותו הביתה".

האם אמרה בדמעות: "לפחות שיהיה קצה חוט. אין לנו מושג מה עובר הילד הזה. האם הוא חי או מת. נפל לוואדי לתהום? אין לי מילים".

אביו של מוישי, הרב שמואל קליינרמן, אמר בדיון כי "מדובר בחיים של ילד והמדינה צריכה לקום על הרגליים. אנחנו מאד חוששים שמדובר בחטיפה. מדובר בילד שמחובר למשפחה שהיה תמיד מתקשר. מישהו מחזיק בו אולי לאומני או פלילי. אי אפשר להחליט שלא מדובר בזה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר