מחטף פוליטי בחוק פיזור הכנסת?

קריב ניסה לעקוף ועורר את זעם האופוזיציה

יו"ר ועדת החוקה גלעד קריב ניסה להעביר את הדיונים בחוק פיזור הכנסת ובחוק נאשם בפלילים לועדה שלו, בכדי לעקוף את הוועדה של הח"כ המורד אורבך | באופוזיציה תקפו (בארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: יונתן זינדל פלאש 90)

הטלטלה הפוליטית: חבר הכנסת גלעד קריב ממפלגת העבודה מנסה לעקוף את ועדת הכנסת בראשות חבר הכנסת אורבך ומנסה להעביר את הדיונים בחוק נאשם בפלילים וחוק פיזוור הכנסת לוועדה בראשותו, זאת על מנת לזרז הליכים בקצב שתקבע הקואליציה.

קריב אמר כי הוא אכן מעביר את הדיונים בעניין לוועדה בראשותו לאחר שקיבל ייעוץ משפטי בעניין - אלא שבכנסת אומרים כי לא נתנו לקריב יעוץ כזה.

בקבוצת הוטסאפ של הוועדה כתב יו"ר הוועדה כי "מרגע שהכנסת הצביעה ברוב כמעט פה אחד על הקדמת הבחירות - יש לסיים את התהליך במהירות וביעילות. במידה שוועדת הכנסת לא תקדם את התהליך במהירות המתבקשת. נעשה זאת באמצעות ועדת החוקה."

חבר הכנסת ארבל ממפלגת ש"ס הגיב בזעם וכתב בקבוצת הוטסאפ של הועדה: "היועץ הפרלמנטרי של יו"ר הוועדה כתב לו את חוות הדעת? או קריב כתב לעצמו."

חבר הכנסת מ'יהדות התורה', יעקב אשר, עזב במחאה את הקבוצה.

מרכז סיעות האופוזיציה חבר הכנסת יריב לוין כתב: "צפון קוריאה - הגרסה הישראלית. רק בדיקטטורות יוצאים לבחירות, ורגע לפני כן מסלקים את יו"ר האופוזיציה.

חה"כ קריב והגרסה העלובה הנוכחית של מפלגת העבודה, הם כתם שחור בהיסטוריה המפוארת של ועדת החוקה של הכנסת. זה לא יעזור להם. הדמוקרטיה תנצח. מועד הבחירות ייקבע כמו תמיד רק בהסכמה. נתניהו יתמודד - ונתניהו ינצח

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר