לאחר הביקורת הקשה

לפיד מסביר מה התכוון כשאמר "כוחות האופל"

ראש הממשלה המיועד יאיר לפיד, שכינה אנשי ימין "כוחות האופל", וספג ביקורת ציבורית נרחבת, מסביר היום, כי לא התכוון על כל הימין הישראלי - אלא על בן גביר ומכונת הרעל (בארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |
יאיר לפיד | ארכיון (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90 )

שר החוץ וראש הממשלה יאיר לפיד, מסביר היום (חמישי) מה התכוון כשאמר השבוע בעת ההודעה על פירוק הממשלה - "כוחות אופל" - על פעילי ימין.

בפוסט שפרסם בשעה האחרונה ברשתות החברתיות, כתב יאיר לפיד: "אני מבין שהיו אנשים, כולל ראש האופוזיציה, שנזקקו לתרגום של דברי על 'כוחות האופל'".

"אז בשמחה", הוסיף לפיד והסביר: "התכוונתי לכל מי שמנסה למנוע מעם ישראל להתאחד ולהתחבר - המורשע בתמיכה בטרור איתמר בן גביר וחבורתו וכל אלה שמפעילים את מכונת הרעל של הפייק-ניוז במימון אוליגרכים זרים".

ח"כ איתמר בן גביר הגיב על דבריו של לפיד ואמר: "יאיר, גם אם תכתוב מאה פעמים ביום "בן גביר", לא תצליח למחוק את חרפת מכירת החיסול שעשית למדינת ישראל עבור אצבעות תומכי הטרור. טיבי יועצו של ערפאת, כסיף מכה השוטרים, וטאהא שתומך ברצח חיילי צה"ל הם השותפים הטבעיים שלך. ואתה מדבר על 'כוחות האופל'. מצחיק".

כזכור, אתמול פרסם ראש האופוזיציה נתניהו סרטון, בו הוא תוקף את לפיד על דבריו: "שמעתי בצער לא האמנתי. אתה מתיימר להנהיג את מדינת ישראל? אתה קורא למיליוני אזרחים שנלחמים למען ישראל כוחות האופל?! אני לא מסכים עם האידיאולוגיה שלך ושל אלה שהולכים אחריך אבל אני לא מכנה אותם בשמות האלה".

דבריו של נתניהו, אתמול

עוד אמר נתניהו: "לפיד מנסה להסתיר בדבריו את העובדה שהוא יכול להקים ממשלה רק על ידי הרשימה המשותפת והתנועה האיסלאמית: "אלה אנשים ששוללים את קיום המדינה. אסור שממשלה כזאת תקום".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר