דאגה בברסלב

באוקראינה שוקלים לבטל את הפטור מוויזה לטסים לאומן

אם לא די בכך שמספר הנוסעים לאומן צפוי לרדת בשל המלחמה במדינה, כעת שוקלים באוקראינה לבטל את הפטור מוויזה לישראלים בשל טענות להגבלות של ישראל על כניסת אוקראינים (חדשות)

נחמן שטרנהרץ | כיכר השבת |
נוסעים לציון רבי נחמן (צילום: יח"צ)

שגריר אוקראינה בישראל, יבגן קורניצ'וק, הודיע כי באוקראינה שוקלים לבטל את הפטור מוויזות לישראלים, גם לטסים לציון רבי נחמן מברסלב שבאומן, בשל טענות נגד התנהלות ישראל במעברי הגבול.

בריאיון לכתב 'ידיעות אחרונות' איתמר אייכנר, אמר השגריר: "ישראל מאפשרת לאזרחים רוסים כניסה ללא מגבלות, וגם בלארוסים. לעומת זאת, לאזרחי אוקראינה הישראלים המציאו ויזה אלקטרונית. זה מאוד כואב לנו. משרד החוץ האוקראיני ולשכת הנשיא אומרים לי שזה בלתי מקובל".

"וכעת", חשף קורניצ'וק: "אנחנו שוקלים אם להשעות את הפטור מוויזה לישראלים בתגובה. אולי עכשיו זה לא יורגש, אבל לפני ראש השנה ממשלת ישראל תרגיש את זה".

השגריר הוסיף: "משרד החוץ האוקראיני שוקל את המהלך כי פנינו למשרד הפנים הישראלי בבקשה לבטל את הוויזה האלקטרונית. אם תבדקו את המספרים, תראו שאין לזה בסיס, כי חצי מהפליטים שהגיעו לישראל כבר עזבו. אנחנו עומדים על כך שתהיה הדדיות מוחלטת - אם אוקראינים נדרשים לוויזה אלקטרונית, גם ישראלים יידרשו לוויזה כזו".

יצוין כי בשבועות האחרונים חסידי ברסלב החלו לחזור ולפקוד את ציון ריב נחמן וזה לאחר חודשים של חשש מלהיכנס למדינה הנמצאת תחת מתקפה רוסית. החסידים נוחתים במדינות סמוכות ונוסעים במשך שעון עד לעיירה אומן.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר