בשיעור השבועי

מתקפה נגד בנט והממשלה: "רצו להשמיד את עם ישראל"

הגאון רבי דוד אוחיון, יו"ר ועד רבני הערים, התייחס ב"שיעור השבועי" לנפילת בנט, כהנא והגזירות הרוחניות: "זה מסע צלב, זה מסע של האיסלאם, להשמיד את עם ישראל. ה' הציל אותנו" (בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: דר וסוחרת)

הגאון רבי דוד אוחיון, רבה של אלפי מנשה ויו"ר ועד רבני הערים, התייחס הערב (מוצאי שבת) לנפילת נפתלי בנט ומתן כהנא והגזירות הרוחניות: "זה מסע צלב, זה מסע של האיסלאם, להשמיד את עם ישראל".

הרב אוחיון הוזמן למסור את השיעור של 'הרב המקדים' בשיעורו השבועי של הראשון לציון הגאון רבי יצחק יוסף, הרב הראשי ונשיא מועצת הרבנות הראשית, בבית הכנסת 'היזדים'.

בסיום דבריו, לאחר כניסת הראשון לציון, התייחס הרב אוחיון לשנה הקשה שעברה על הרבנות הראשית: "זה מסע צלב, זה מסע של האיסלאם, להשמיד את עם ישראל, זה יותר מסוכן כי זה מבפנים. בן אדם בא עם כיפה כזאת קטנה - לא רוצה להשוות אותו אפילו לקרח, קרח יש עוד פרשה על שמו - הקב"ה עשה הצלה ביום רביעי האחרון, הקב"ה הציל את עם ישראל".

"בנושאים של הכשרות", הוסיף האב אוחיון: "רצה להביא כמה גופים שהם מאכילים נבלות וטרפות את עם ישראל ורצו להכניס אותם ולבטל את הרבנות הראשית וזה הקב"ה הציל אותנו".

לדבריו: "הוא רצה למנות דיינים, ב"ה לא הצליח למנות אפילו דיין אחד. הקב"ה לא מצליח את דרך הרשעים".

הרב סיים את דבריו: "כיו"ר ועד רבני ערים, אמרתי לכל הרבנים, אף אחד לא נפגש עם הרשעים האלה (חברי הממשלה. י-כ) וכך היה, ב"ה. אני אומר לכם שזה קיצר את ימיה של הממשלה הארורה הזאת, זה גרם למפלה של הרשעים האלה שרצו הלשמיד את היהדות מבפנים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר