בתגובה לדברי הראש"ל

הגאון רבי מאיר מאזוז: ש"ס מפחדים מאיתמר בן גביר • צפו

לאחר שבשבוע שעבר, הראשון לציון הגר"י יוסף יצא במתקפה חריפה נגד ח"כ איתמר בן גביר בשל עלייתו להר הבית, אמש יצא הגר"מ מאזוז להגנתו של הח"כ ושב והביע בו דברי תמיכה (אקטואליה)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: כסא רחמים)

ראש ישיבת 'כסא רחמים', הגאון רבי מאיר מאזוז, התייחס אמש (מוצאי שבת), בשיעורו השבועי בבני ברק, למתקפה של הראשון לציון והרב הראשי הגאון רבי יצחק יוסף נגד ח"כ איתמר בן גביר בשל עלייתו להר הבית. כזכור, בעבר, אלי ישי ובן גביר רצו יחד ברשימה שזכתה לתמיכת הרב מאזוז.

במהלך שיעורו התבטא הגר"מ מאזוז: "לא כדאי, המריבות האלה בנינו מחריבים את העולם. אנחנו מכבדים את איתמר בן גביר. אני תמכתי בו, לא בגלל שהוא עולה להר הבית חס וחלילה. אמרתי לו פעם אל תעלה להר הבית - הוא קיבל את זה".

לדבריו: "הרב טאו אומר לי 'מי שעולה להר הבית אסור לצרף אותו לבחירות, אפילו אדם אחר שלא עולה, לא להצטרף איתו'. אמרתי לו "למה מי שמחלל שבת יכולים לצרף אותו"? אמר לי "כי מי שמחלל שבת זה לא הרבנות הראשית, אבל מי שעולה להר הבית עובר על דברי הרבנות הראשית". וואה, איזה חידוש נפלא, הרבנות הראשית היא קובעת הכל. זה כמו שאמר פעם השאגת אריה לבני דורו "חבל שעשרת הדברות לא כתובות בסמיכת הקהל, אם כתובות בסמיכת הקהל שומעים להן, אבל אם כתובות בתורה לא שומעים". אז אותו דבר כאן. ככה עושים? מה זה? ככה אנשים עושים.

"למעשה, אמרתי לו 'תשמע, אם התנועה שלנו תצליח אז אל תעלה יותר להר הבית'. לא אמרתי לאיתמר בן גביר אמרתי למישהו אחר, ברוך מרזל אמרתי לו את זה. באו לומר לי איך השמאל לוקח את כל המדינה כולה ואנחנו נלחמים בו, נלחמים בערבים שעושים לנו צרות".

בהמשך הוסיף הגר"מ מאזוז: "עכשיו פוחדים שהוא יקח כמה קולות מ'אגודה' ומש"ס. מהקשר? מה הקשר? אדם שעושה טוב למען עם ישראל והוא בשלו לא שומר כמו שצריך.. במיוחד שיש פוסקים המתירים עלייה להר הבית".

ראש הישיבה הדגיש: "לא באתי לדבר על איתמר בן גביר אם בן גביר נכנס או לא נכנס, אלא על כל מי ששומר על ארץ ישראל, הוא נלחם בשבילה...".

הראש"ל נגד ח"כ בן גביר

כזכור, בשבוע שעבר, תקף הראש"ל: "יש אחד, קוראים לו בן גביר, נכנס ככה להר הבית בריש גלי. איזה חילול השם, לצאת ככה נגד כל גדולי ישראל האמיתיים. יגיד לך יש גם לי רב. שים לב, תחשוב רגע אחד, אהבל, הרב שלך הוא כמו כל הרבנים האלו? זה כל גדולי הרבנים, זה עשרות עשרות רבנים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר