"אשאר לעזור ללפיד"

אחרי סבב התייעצויות: בנט שוקל לפרוש מהפוליטיקה בקרוב

ראש הממשלה בנט, קיים בסוף השבוע האחרון, כולל היום, סבב התייעצויות עם מקורביו לגבי עתידו הפוליטי, ועל פי המסתמן, הוא עשוי לפרוש כב בקרוב מהפוליטיקה (חדשות)

יוני גבאי | כיכר השבת |
נפתלי בנט בכנסת (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

ראש הממשלה נפתלי בנט, שאמור לסיים את תפקידו בלשכת ראש הממשלה בימים הקרובים, עדיין שוקל את מהלכיו הפוליטיים העתידיים, אך ייתכן כי כבר בקרוב יכריז על פרישה גם מתפקיד ראש הממשלה החלופי.

על פי הדיווח הערב (ראשון) ב'כאן חדשות', בנט לא יחכה עד לאחר הבחירות כדי לפרוש מהפוליטיקה, ולאחר סבב התייעצויות שערך היום ובמהלך כל סוף השבוע האחרון עם מקורביו, ייתכן ויכריז כבר בקרוב על פרישתו מהפוליטיקה לעת עתה.

על פי הדיווח, בנט אמר למקורביו, כי אם יישאר בתפקיד ראש הממשלה החליפי - זה יהיה רק כדי לסייע ביטחונית ללפיד.

ככל הנראה, בנט לא יתבזה ולא יתמודד לכנסת בבחירות הקרובות וההתלבטות שלו כעת נוגעת רק לעיתוי של הפרישה. משלכתו נמסר כי הוא "יקבל החלטה רק לאחר סיום תפקידו כראש הממשלה".

כזכור, מוקדם יותר היום, לאחר ישיבת הממשלה, נפגש בנט עם חבריו לסיעה - מתן כהנא ואיילת שקד לפגישה על עתידם הפוליטי.

במהלך הפגישה, בנט והשר מתן כהנא הבהירו לשקד, כי הם לא מוכנים לשבת בממשלת ימין צרה, שבה שקד כן מעוניינת, כהנא הבהיר שלא יוכל לשבת במפלגה אם זה יקרה.

במהלך הפגישה השלושה דנו גם בעתיד מפלגת ימינה, ושקד דרשה לקבל את האחריות על המפלגה. בנט אמר לה שתציג סקר כדי לראות אם תרחיש שבו המפלגה בראשותה מצליחה לעבור את אחוז החסימה, כך על פי הדיווח בכאן.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר