"הגיע הזמן"

השגריר לשעבר באו"ם דני דנון הודיע רשמית: "אתמודד ברשימת הליכוד לכנסת"

לאחר חרושת השמועות בעניינו, שגריר ישראל לשעבר דני דנון, הודיע היום באופן רשמי, כי הוא מתכוון להתמודד בפריימריז של מפלגת הליכוד; "הגיע הזמן לחזור" (אקטואליה)

יוני גבאי | כיכר השבת |
דני דנון ב-2015 (צילום: Marc Israel Sellem/POOL)

בחירות 2022: יו"ר הליכוד העולמי, שגריר ישראל באו"ם לשעבר, ומי שהתמודד בעבר בפריימריז נגד בנימין נתניהו - דני דנון, הודיע היום (רביעי) באופן רשמי, כי הוא מתכוון להתמודד בפריימריז הקרובים של הליכוד.

כפי שדווח ב'כיכר השבת' בתחילת השבוע, דנון, המכהן כיו''ר הליכוד העולמי, וכיהן במשך חמש שנים כשגריר ישראל באו"ם וכסגן נשיא העצרת הכללית של האו"ם, רוצה לחזור לכנסת ברשימת הליכוד.

דני דנון אמר היום: "לאחר שנים של עשייה למען מדינת ישראל בזירה הבינלאומית הגיע הזמן לחזור לעשייה בזירה הלאומית. במשך 5 שנים נלחמתי עבור מדינת ישראל במסדרונות האו"ם, כעת הגיע הזמן לחזור ולתרום לניצחון המחנה הלאומי".

"מדינת ישראל נמצאת בסחרור פוליטי מתמשך והגיעה העת לעצור אותו. רק ליכוד חזק וגדול יוכל להקים ממשלת ימין לאומית שתוביל ליציבות פוליטית. אני סומך על 130 אלף חברי הליכוד שבפריימריז הקרובים יבחרו נבחרת טובה ואיכותית שתוביל את הליכוד לניצחון גדול בבחירות הקרובות. חברות וחברי הליכוד, בכנסת הקרובה אהיה השגריר שלכם בליכוד ובכנסת."

כך או כך, דנון החליט לקחת לתפקיד העוזר והיועץ את דוברו לשעבר של סגן שר הדתות מתן כהנא, שעזב לאחרונה את כהנא, משה בסוס.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר