בשכונה החרדית | תיעוד

חשוד פרץ לבתים, עורר מהומה ברחוב - ונעצר

חשוד שנכנס לארבע דירות בשכונה חרדית בירושלים, נעצר אמש על ידי המשטרה • אחר החשוד התנהל מרדף אזרחי, שכלל יריות באוויר וגז מדמיע - ברחוב ירמיהו | תיעוד (חדשות)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
המהומה ברחוב ירמיהו, אמש (צילום: לפי סעיף 27א)

עשרות אנשים התגודדו אמש (שלישי) ברחוב ירמיהו בירושלים, במטרה לתפוס חשוד שהתפרץ לבתי תושבים חרדיים באזור. החשוד נעצר לאחר מרדף אזרחי ונעצר על ידי המשטרה. היום הוארך מעצרו בבית המשפט.

אתמול בשעות אחר הצהריים התקבל דיווח במוקד המשטרה, על חשוד שנכנס למספר בתי מגורים באזורים החרדים של ירושלים, התפרץ לתוכם, נכנס וסירב לצאת.

עד כה ידוע לכאורה כי החשוד נכנס לארבע דירות. לאחר כניסה לאחת הדירות, החשוד התחיל להימלט, כאשר אנשים רדפו אחריו, במהלך המרדף שלהם אחריו, החשוד, החל לרסס את התושבים עם גז מדמיע ובמקום כאמור פרצה המולה, כאשר אחדים מהאנשים היו בטוחים כי מדובר באירוע על רקע ביטחוני, אחד מהמתגודדים במקום, אף שלף את נשקו וירה באוויר.

בדיון שנערך היום בבית המשפט, אמר החשוד, שהוא קיבל מכות מ20 אנשים, עורכת דינו של החשוד טענה שיש ככל הנראה רקע של פוסט טראומה לחשוד, וזאת בשל שחוררו משירות צבאי מלא עקב בעיה נפשית. "הוא היה עד לפיגוע וניסה לסייע שם, הדבר השפיע עליו לאורך כל הדרך בכל מה שקשור לעניינים פרנואידים", הסבירה עורכת הדין.

החשוד הוסיף ואמר בדיון: "הרגשתי שתוקפים אותי ורודפים אחריי. לא עשיתי שום דבר רע לאף אחד. אני מבטיח שלא פגעתי באף אחד. אני רק השתמשתי בגז כהגנה עצמית בלבד. הרגשתי שהאנשים האלו ממש כועסים עליי ולא ידעתי למה. הבן אדם רדף אחריי ולכן פחדתי ולכן נכנסתי לדירה של מישהו כדי שהוא ישמור עליי. התחננתי שיעזרו לי וינעלו את הדלת מאחוריי אבל אף אחד לא עזר לי. יכול להיות שהבעל התעצבן שנכנסתי לו לבית אבל למה הוא מרביץ לי ולא מדבר איתי".

בית משפט השלום בירושלים האריך את מעצרו בחמישה ימים, כאשר השופט מורה לשלוח את החשוד לבדיקה נפשית בהקדם.

ממשטרת ירושלים נמסר אתמול לאחר האירוע שהתקבל דיווח במשטרה שברח' ירמיהו בירושלים בוצע ירי ללא נפגעים ולמקום הוזעקו כוחות משטרה, מבירור האירוע עלה כי בעקבות תקיפת עוברי אורח על ידי אדם שככל הנראה מעורער בנפשו שהשתמש בתרסיס פלפל, ובתוך כך אזרחים החלו צועקים מחשש לאירוע פח"ע, אזרח חמוש שחלף במקום ביצע ירי באוויר ולאחר מכן עזב את המקום, שוטרים שהגיעו לזירה החלו באיסוף ממצאים ועדויות והחשוד בהפרת הסדר ותקיפת עוברי האורח הועבר לחקירה בתחנת המשטרה.
חקירת המקרה נמשכת

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר