ניסיון הפיגוע

הוארך מעצרו של המחבל שניסה לדקור בסכין קצבים בירושלים

משטרת ישראל פרסמה את תמונת הסכין, באורך של כ-17 סנטימטר, שעמה ניסה מחבל לדקור אמש איש כוחות הביטחון בשערי הר הבית • מעצרו הוארך בשישה ימים (ביטחוני)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
הסכין שנתפסה (צילום: דוברות המשטרה)

מעצרו של המחבל, פלסטיני תושב אזור בית לחם, בשנות העשרים לחייו, שניסה אמש לבצע פיגוע בעיר העתיקה בירושלים, הוארך היום (רביעי) בבית המשפט בשישה ימים. חקירת האירוע נמשכת.

המשטרה פרסמה היום את תמונת הסכין, שעמו ניסה המחבל לפגוע. מדובר בסכין שאורך הלהב שלה הוא 17 סנטימטר.

כזכור, המחבל לא הצליח לבצע את זממו. הוא הגיע לשערי הר הבית ונמלט. המשטרה פתחה בסריקות אחריו, וכעבור שעה קלה של חיפושים הוא נתפס ונלקח לחקירת כוחות הביטחון. באירוע לא היו נפגעים.

המחבל ניסה באמצעות הסכין, כך התברר, לדקור את אחד השוטרים המוצבים במקום. הוא נלקח לחקירה משותפת של ימ״ר ירושלים ושב״כ, וכאמור היום מעצרו הוארך.

מדוברות המשטרה נמסר אמש: "הגיע חשוד אל השוטרים המוצבים בשער המגל׳ס, אחד משערי הר הבית, וככל הנראה ניסה לדקור את אחד מהם (ללא נפגעים). "מיד לאחר מכן, הצליח החשוד להימלט חזרה אל מתחם הר הבית. כוחות משטרה ומשמר הגבול במקום החלו בסריקות אחר החשוד במטרה לאתרו. חקירת המקרה נמשכת".

בהמשך עדכנו במשטרה כי "בתגובה מהירה של כוחות המשטרה ולוחמי מג"ב בפיקודו של מפקד מחוז ירושלים ניצב דורון תורג'מן, נתפס החשוד במעשה ונתפסה הסכין".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר