לפני שעוזב את הפוליטיקה

בנט ללפיד בטקס החילופים: "תשמור על המדינה"

ראש הממשלה היוצא נפתלי בנט ומחליפו שר החוץ לפיד ערכו לפני זמן קצר טקס חילופי תפקידים בו קרא ראש הממשלה בנט למחליפו לשמור על המדינה "לא שייכת לאף אדם" (ארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: קובי גדעון, לע"מ)

ראש הממשלה היוצא נפתלי בבנט וראש הממשלה הנכנסס יאיר לפיד קיימו היום בצהריים (חמישי) טקס חילופי תפקידים.

לאחר הטקס ערכו השניים פגישת חפיפה בין ראש הממשלה היוצא, נפתלי בנט, לראש הממשלה הנכנס, יאיר לפיד. במסגרתה העביר רה"מ היוצא בנט את עיקרי הסוגיות הביטחוניות והמדיניות של מדינת ישראל.

בנט אמר בטקס: "התפקיד המאוד מיוחד הזה, והמדינה הזאת - לא שייכת לאדם אחד, היא שייכת לכל עם ישראל. אני מעביר לך את מקל השליחים המקודש, ואת האחריות על מדינת ישראל. אני מאחל לך שתשמור עליה ושה' ישמור עליך.

בהמשך פנה לרעייתו של לפיד ואמר: "ליהיא, אני רוצה לומר, זה מאוד לא קל להיות אשת ראש הממשלה. אבל היציבות בבית, החום בבית, המקום שאתה יודע, כולם בשבילך בלי שום אינטרסים, בלי כלום, זו באמת אבן היסוד להצלחה של יאיר."

לאחר מכן פנה בנט אל אשתו ואמר: "גילת את מהממת, את משהו. הילדים, אני יודע שהייתה שנה לא קלה אבל מה שאמרתי לכם בתחילת הדרך - כולנו ביחד בשביל המדינה. אז אתם שילמתם מחיר בשביל המדינה וביחד."

"יאיר, כל שבת אנחנו מברכים את הילדים: "ישימך ה' כאפרים וכמנשה, יברכך ה' וישמרך, יאר ה' פניו אליך ויחנך, ישא ה' פניו אליך וישם לך שלום." בהצלחה אחי".

לפיד ענה לבנט ואמר: ,באופן מופלא כלשהו אמא שלי אמרה לי את אותה ברכה, לפני 25 דקות. את מה שיש לי להגיד אני עוד אגיד.

"אני עבדתי תחת ראשי ממשלות, אני הכרתי ראשי ממשלות. אתה איש טוב וראש ממשלה מצוין, ואתה חבר טוב. זה לא טקס פרידה כי אין לי שום כוונות להיפרד ממך".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר