לתקופה קצרה

החל מחצות: ראש הממשלה ה-14 של ישראל - יאיר לפיד

ראש הממשלה יאיר לפיד, נכנס לתפקידו באופן רשמי בחצות, לאחר שראש הממשלה היוצא, נפתלי בנט, העביר לידיו את התפקיד, לאור ההבנה שהבחירות בלתי נמנעות בשל קריסת הקואליציה (ארץ)

(צילום: אבי אוחיון, לע"מ)

ראש הממשלה יאיר לפיד, נכנס לתפקידו באופן רשמי בחצות (שישי), לאחר שראש הממשלה היוצא, נפתלי בנט, העביר לידיו את התפקיד, לאור ההבנה שהבחירות בלתי נמנעות בשל הקואליציה הרעועה. לפיד עשוי לכהן בתפקיד זמן קצר במיוחד לאור הבחירות הצפויות בתחילת חשוון.

לפיד יהיה ראש הממשלה בעת ביקורו הצפוי של נשיא ארה"ב, ג'ו ביידן בעוד שבועיים, כשהוא ינסה להגיע להישגים משמעותיים בעת ביקור זה.

נשיא ארה"ב ג'ו ביידן בירך את ראש הממשלה הנכנס יאיר לפיד ונפרד מראש הממשלה היוצא נפתלי בנט. בציוץ בחשבון הטוויטר שלו וכתב: "מודה לבנט על הידידות בשנה החולפת. מצפה לראות את שניכם בביקורי ביולי".

בנט מיהר להשיב וכתב, "אנחנו מצפים לראותך בקרוב, בבירתנו הנצחית ירושלים. אתה חבר אמת של ישראל".

מזכיר המדינה של ארה"ב אנתוני בלינקן בירך אף הוא את ראש הממשלה יאיר לפיד על כניסתו לתפקיד, ואמר: "אני מצפה להמשך שיתוף הפעולה ההדוק בינינו כדי לחזק את כל ההיבטים של השותפות בין ירושלים לוושינגטון ולהילחם יחד באיומים המשותפים".

גם בלינקן הודה לראש הממשלה היוצא נפתלי בנט "על הנהגת ישראל בשנה החולפת. הקשר בין ישראל לארה"ב מעולם לא היה חזק יותר. הנשיא ואני מצפים לשיפור השותפות בין המדינות בביקורו של ביידן ביולי, ואילך".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר