עם בנט לצדו

יאיר לפיד בישיבה ראשונה: "ננהל כאילו אין מערכת בחירות"

ראש הממשלה החדש לפיד פתח את ישיבת הממשלה הראשונה בראשותו, והתייחס לכניסתו לתפקיד בזמן מערכת בחירות - ואמר כי "אזרחי ישראל זכאים לממשלה מתפקדת בכל רגע נתון" (פוליטי, בארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: חיים צח, לע"מ)

בישיבת ממשלה ראשונה בראשותו, שהתקיימה הבוקר (ראשון), אמר ראש הממשלה יאיר לפיד כי "בחודשים הקרובים המטרה שלנו, של כל השולחן הזה, היא לנהל את הממשלה כאילו אין מערכת בחירות".

לדבריו, "אזרחי ישראל זכאים לממשלה מתפקדת בכל רגע נתון. זו הציפייה מאיתנו, זו הציפייה שלי מחבריי השרים".

בהמשך נאומו התייחס לשביתות במוסדות החינוך ואמר כי "משבר החינוך לא יכול לחכות. תקציבים לבתי חולים אי אפשר לדחות. האיראנים, חמאס והחיזבאללה לא מחכים. אנחנו צריכים לפעול מולם בכל הזירות, בכל רגע נתון, וזה בדיוק מה שנעשה."

"צה״ל יירט אתמול, שלושה כלי טייס בלתי מאויישים עויינים שניסו לפגוע בתשתיות ישראליות במים הכלכליים של ישראל." הוסיף.

עוד אמר לפיד כי "חיזבאללה ממשיך בדרך הטרור ופוגע ביכולת של לבנון להגיע להסכם על הגבול הימי. ישראל תמשיך להגן על עצמה, על אזרחיה ונכסיה."

"הממשלה הזו תמשיך לפעול לטובת האזרחים בדיוק כפי שעשתה כל השנה האחרונה. אנחנו נביא החלטות, אנחנו נוציא לפועל מהלכים, אנחנו נמשיך לחזק את עוצמתה הכלכלית, המדינית והביטחונית של מדינת ישראל".

ביום שישי האחרון נכנס ראש הממשלה לתפקידו לאחר שראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט עבר לתפקיד ראש הממשלה החליפי עם פיזורה של הכנסת בשבוע שעבר.

בהמשך היום צפוי לפיד לכנס ישיבה מיוחדת עם שר הבריאות הורביץ בקשר למצב תחלואת הקורונה. בישיבה ישתתפו גם ראש הממשלה החליפי, נפתלי בנט, מנכ"לית משרד רה"מ, נעמה שולץ, מנכ"ל משרד הבריאות, פרופ' נחמן אש, ראש שירותי בריאות הציבור במשרד הבריאות, ד"ר שרון אלרעי-פרייס וגורמי מקצוע נוספים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר