חקירה תחת צו איסור פרסום

המשטרה בודקת קשר בין היעדרות מוישי להיעדרות אילוביץ

החיפושים אחר הנעדר החרדי מוישי קליינרמן בן ה-16- נמשכים: המשטרה בודקת קשר בין היעדרותו להיעדרות משה אילוביץ לפני כ-3 שנים • הפרטים המלאים שמותרים לפרסום - נחשפים (אקטואליה)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
קליינרמן ואילוביץ (צילום: באדיבות המשפחה ודוברות המשטרה)

היעלמות מוישי קליינרמן, הנער החרדי בן ה-16 שנעדר כבר כמעט 100 יום, לאחר שנראה לאחרונה בסמוך לציונו של הרשב"י במירון, מוסיפה להעסיק את כוחות המשטרה והמחפשים הרבים. בשבוע שעבר, לצד ההתפתחויות בחקירה, וגם הבוקר (ראשון) נמשכו החיפושים הנרחבים אחריו בשטח, באזור הצפון.

ל'כיכר השבת' נודע כי במסגרת החיפושים אחרי קליינרמן, מחפשת המשטרה גם את הנעדר משה אילוביץ, שנעלם בערב ל"ג בעומר בשנת 2019 בהר מירון ומאז לא אותר. היעדרותו של אילוביץ דומה לזו של קליינרמן. גם הוא הגיע להר מירון ומאז נעלם ולא אותר עד היום.

הנעדר אילוביץ (צילום: דוברות המשטרה)

במסגרת החיפושים אחר קליינרמן, השוטרים מחפשים כאמור גם את אילוביץ, ובמסגרת החקירה ניסו החוקרים להשוות בין המקרים בניסיון לבדוק אולי מדובר באותו דפוס פעולה. יצויין כי על חקירת היעלמות קליינרמן מוטל צו איסור פרסום - כך שאת מרבית הפרטים עדיין לא ניתן לפרסם.

היעלמות מוישי קליינרמן, סיקור 'כיכר השבת':

בתוך כך, היום, בשעת צהרים, הגיע מפקד מחוז ש"י במשטרה, ניצב עוזי לוי, לביתו של קליינרמן לשיחה עם הוריו, במהלכה עדכן אותם בהתפתחויות. מדובר בשיחה שגרתית שכמותה מקיים מעת לעת.

אמו של מוישי קליינרמן אמרה בהצהרה לתקשורת לאחר הפגישה עם המשטרה: "אני לא יכולה להאמין שאני נמצאת כאן בסיטואציה הזאת, אני יושבת פה בבית שלי אחרי 99 יום שהבן שלי מוישי נעלם. אין לנו עדיין קצה חוט."

עוד אמרה בקול חנוק: "אני לא יכולה להאמין שהמשטרה עשתה פה הכל כולל הכל. אני מבקשת מהמפכ״ל של המשטרה שיאחד את כל הכוחות הכל כולל הכל."

"מה זה הדבר הזה?! אחרי 99 יום הם באים לפה בפעם הראשונה והם אומרים שהם לא מצאו כלום? שאין קצה חוט? זאת מדינה מתוקנת? זאת משטרת ישראל עם כל הכוחות שיש לה? אני לא מוכנה לקבל את הדבר הזה."

כפי שדווח ב'כיכר השבת', בשבוע שעבר ארעה התפתחות דרמטית בחקירת היעלמות קליינרמן, שהתרחשה בעקבות שיחת טלפון שבוצעה ביום שני לפני כשבוע, על פרטי השיחה שהובילה להתפתחות הדרמטית - שבשיאה עצרה המשטרה חשוד בפרשה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר