בחירות 2022

כהנא לאיילת שקד: בימים הקרובים לא אתפצל מ'ימינה'

שעות אחרי שכתב כי בכוונתו "להמשיך לחתור לממשלת אחדות רחבה", מתן כהנא נפגש עם איילת שקד והודיע כי אין בכוונתו להתפצל בימים הקרובים ממפלגת 'ימינה' (פוליטיקה)

רפאל כהן | כיכר השבת |
כהנא ושקד (צילום: דוברות ימינה)

בצל פירוק ממשלת בנט, הכרזתו על פרישה מן המערכת הפוליטית והליכה לבחירות, נפגש היום (ראשון) ח"כ מתן כהנא עם יו"ר 'ימינה' החדשה איילת שקד. במהלך המפגש הודיע כהנא לשקד כי אין בכוונתו להתפצל בימים הקרובים מימינה.

השניים קבעו להיפגש שוב ולדון על המשך שיתוף הפעולה. לפי דיווח של העיתונאי עמית סגל, כהנא דרש משקד מכתב שעליו יחתמו כל חברי ימינה כי יאפשרו לו להתפלג בהמשך.

הבוקר (ראשון) התייחס כהנא, בפוסט שפרסם ב'פייסבוק', לעתידו הפוליטי. "המטרה שלי היא להמשיך את המסע אותו התחלתי יחד עם בנט", כתב. "לפעול בכל כוחי לממשלת אחדות רחבה מתוך הבנה כי במציאות הפוליטית הנוכחית ממשלה של צד אחד זה דבר רע מאוד למדינת ישראל.

"להמשיך ולפעול לחיזוק הזהות היהודית של המדינה מתוך הסכמות רחבות ולא במלחמות דת. להמשיך ולהיות הבית לציונות הדתית המתונה והממלכתית. לאלו שנותנים לכולם להכנס לבית הכנסת שלהם, לאלו שמחזירים שלום ליד מושטת גם של מי שחושב אחרת מהם, ולאלו שמוכנים להעביר כוס מים גם ליריב פוליטי. לאלו שזוכרים שהתפקיד שלנו הוא לחבר ולאחד".

הוא הוסיף: "בימים אלו אני בוחן את הדרך בה אוכל לממש בצורה המיטבית את השאיפות האלה. תודה רבה לכל התומכים! (וגם למי שלא... טוב שאנחנו חיים בדמוקרטיה...)".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר