באמצע נסיעה

ברכבת הקלה בירושלים: יהודי הותקף ורוסס בצבע רעיל

יהודי הותקף בעת שנסע ברכבת הקלה בירושלים: בני מיעוטים ריססו עליו צבע אדום רעיל ונמלטו • עורך דינו של המותקף: "אירוע אנטישמי מכוער כחלק מרצף אירועי טרור שנועדו להפחיד ולהשפיל את הציבור היהודי במרחב ארצו" (בארץ)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
היהודי שהותקף (צילום: באדיבות המצלם)

גל תקיפות בירושלים: יהודי שנסע ברכבת הקלה בבירה הותקף על ידי צעירים ערבים, שריססו עליו צבע רעיל ונמלטו מהרכבת. היהודי, שנצבע בפניו, נזקק לסיוע מאחד ממאבטחי הרכבת בכדי לצאת מהקרון.

המותקף הגיש תלונה נגד התוקפים. עו"ד חיים בלייכר מארגון 'חוננו', שמייצג את הצעיר, פנה למשטרה בדרישה לעצור את החשודים, שזהותם נקלטה במצלמות הרכבת.

במכתב ששלח עו"ד בלייכר לתחנת המשטרה שפט בירושלים, תואר מקרה התקיפה: "בתאריך 16.06.22,נסע מרשי ברכבת הקלה בירושלים לכיוון פסגת זאב. שני נערים, בני מיעוטים, עלו בתחנת א-סהל, כשהרכבת עצרה בתחנת שועפט שלף אחד מהחשודים ספריי אדום רעיל וריסס לעבר פניו וגופו של מרשי.

"כתוצאה מכך, מרשי נצבע בצד פניו ובחולצתו בעוד החשודים נמלטים מהמקום. מאבטח של הרכבת סייע למרשי לגשת מידית לתחנתכם לשם הגשת תלונה. המאבטח הנ"ל עדכן את מרשי בנוסף כי יש תמונות של החשודים והם ימסרו למשטרה", צוין במכתב.

בסיום מכתבו, דרש עו"ד בלייכר כי המשטרה תעצור את החשודים במיידי. "מדבר בעוד אירוע אנטישמי מכוער כחלק מרצף אירועי טרור שנועדו להפחיד ולהשפיל את הציבור היהודי במרחב ארצו. יש להתייחס לאירוע בכל החומרה, לעצור את החשודים ולהעמידם לדין בגין תקיפה גזענית".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר