מבוי סתום

החשוד בהיעלמות מוישי קליינרמן - שוחרר

המשטרה שחררה ממעצר את החשוד במעורבות בהיעלמות הנער החרדי מוישי קליינרמן שנעדר מאה ימים • החקירה נקלעה למבוי סתום ולמשטרה אין קצה חוט • הפרטים (בארץ)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
מוישי קליינרמן (צילום: דוברות המשטרה, יכ"ל, באדיבות המשפחה)

כשבוע לאחר שנעצר חשוד במעורבות בהיעלמות הנער החרדי מוישי קליינרמן, הערב (שני) הוא שוחרר ממעצר, מה שמלמד על מבוי סתום בחקירת המשטרה.

עד כה המשטרה לא הצליחה להגיע לקצה חוט שיילמד לאן נעלמו עקבותיו של הנער החרדי שנעלם לפני מאה ימים לאחר שנראה בפעם האחרונה בהר מירון.

כפי שדווח ב'כיכר השבת', שעת ההיעדרות, על פי הידוע עד כה היא בין השעות 20:00 ל-22:00, במוצאי השבת של שבת מברכין של חודש ניסן, כ"ג באדר ב', שבת בה קראו את פרשת "שמיני", שבת פרה, אז, מוישי נראה בפעם האחרונה במירון, ומאז נעלמו עקבותיו. לשבת הזאת, במירון, נסע מוישי עם חברים ביום שישי, ערב שבת. אז, הוא עוד התקשר לאמו גיטי קליינרמן ועדכן שהגיע למירון והכל בסדר.

רוצים לסייע למשפחה? לחצו כאן

התיעוד האחרון ממצלמות האבטחה באזור שתיעדו את מוישי, הוא מסמוך לציון הרשב"י, בצהרי יום השבת. במוצאי שבת, הוא לא התקשר לביתו לעדכן שהכל בסדר, כך שהשיחה בערב שבת היתה השיחה האחרונה עם הוריו.

מאז, במשך 100 ימים, אין למשפחתו, להוריו, לאחיו ואחיותיו, שמץ של מושג היכן מוישי נמצא, מה מצבו או מה קרה איתו. למשטרה, שחוקרת את הפרשה, אין קצה חוט או פריצת דרך בחקירה.

גיטי קליינרמן, אמו המודאגת, שוחחה עם 'כיכר השבת' וסיפרה על הדאגה העמוקה לגורל בנה. "לא היה לו בעבר אף פעם שהוא יצא ולא היה מעדכן אותנו כל כמה שעות מה קורה איתו", היא סיפרה ושחזרה: "זה היה יום שישי, לפני 54 ימים. אברהם משה נסע לשבת מברכים של חודש ניסן במירון, הוא אמר שהוא נסע עם חברים ובגלל שאין לו טלפון, הוא נתן מספר טלפון של חבר ושהוא יהיה בקשר איתנו".

"במוצאי שבת הוא לא התקשר. עברו עוד שלושה ימים והוא לא יצר קשר ואנחנו נכנסו ללחץ", סיפרה גיטי, "יום שישי, שבוע אחרי, כבר שבוע שהוא לא מתקשר, אמרתי לבעלי שמשהו פה קרה, והתחלנו לחפש אותו. עירבנו את המשטרה, לאט לאט המשטרה נכנסה לתמונה, לקחנו חוקר פרטי שינסה לאתר אותו בגלל שהמשטרה גררה רגלים".

האם הוסיפה וסיפרה כי "החברים שהיו איתו בשוק, הם לא יודעים מה קרה, הם מספרים שהוא יצא במוצאי שבת עם מישהו, אבל אנחנו לא יודעים באמת מה קרה. התחושות קשות, אם לא האמונה לא היינו מחזיקים מעמד. אנחנו חוששים שהוא נחטף, גם אם לא על רקע לאומני אז על רקע אחר. אני מכירה אותו, זה ילד של בית, לא היה לו שום סיבה לא ליצור קשר. המשטרה אומרת לנו שאם הוא היה חטוף היו מבקשים כופר, לא הביאו מספיק כוחות לסיפור".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר