"בנושא איראן - מאוחדים"

ראש הממשלה לפיד: ממשלת לבנון צריכה לרסן את חיזבאללה

ראש הממשלה, יאיר לפיד, המריא לצרפת, שם ייפגש עם הנשיא מקרון וידון עמו על הדיונים באשר להסכם הגרעין: "בנושא האיראני, החברה הישראלית עומדת ביחד" (אקטואלה)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: לע"מ)

ראש הממשלה, יאיר לפיד, המריא הבוקר (שלישי) לצרפת, שם ייפגש עם הנשיא עמנואל מקרון וידון עמו על הדיונים בין מעצמות העולם לאיראן באשר להסכם הגרעין והמתיחות עם לבנון.

לפני המראתו, אמר לפיד: "אני יוצא לנסיעה ראשונה כראש ממשלה לבירת צרפת, פריז. צרפת היא שותפה אסטרטגית גדולה של ישראל, בכל מיני תחומים. אבל חלק גדול מהנסיעה היום הוא העובדה שצרפת היא אחת ממדינות E3 שעוסקות בהסכם הגרעין עם איראן.

"חשוב שתישמע דעתנו בעת הזאת נגד ההסכם המסוכן הזה, נגד ההתארגנות וההתגרענות של איראן בנושא. אקיים על כך שיחה עם ידידי הנשיא מקרון. חשוב שהקהילה הבינלאומית תדע שבנושא הגרעין האיראני, החברה הישראלית עומדת ביחד, כגוף אחד, עם עמדה אחת - מציגה מול הקהילה הבינלאומית עמדה מאוחדת".

"כמו כן", הוסיף לפיד: "אנחנו נדון כמובן במה שהתרחש בתקופה האחרונה מול חופי לבנון. היו התקפות חוזרות ונשנות על אסדות גז ישראליות. ישראל לא תסכים לסוג כזה של התקפות על הריבונות שלה, וכל מי שעושה את זה צריך לדעת שהוא לוקח סיכון מיותר לשלומו.

"ממשלת לבנון צריכה לרסן את חיזבאללה אל מול ההתקפות האלה, או שאנחנו ניאלץ לעשות זאת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר