העוזרת של מילצ'ן מדברת

עדות מפתח בתיק 1000: "אמרו לנו למלא את כל הבקשות"

הדס קליין, העוזרת של אמנון מילצ'ן - פתחה היום בעדותה, שצפויה להיות עדות מפתח סוערת, בתיק 1000 במשפט נתניהו • סיפרה על ההערצה של פאקר לנתניהו, ועל המתנה שביבי לא אהב (בארץ)

דוד הכהן | כיכר השבת |
נתניהו וקליין (צילום: Olivier Fitoussi, Yonatan Sindel/Flash90)

בבית המשפט בירושלים נפתחה היום (שלישי) עדותה של הדס קליין, העוזרת האישית של אמנון מילצ'ן, שצפויה להיות עדות מפתח סוערת בתיק 1000 נגד נתניהו, בעלת חשיבות גדולה. העדות צפויה להימשך 13 ימים וצפויה לעסוק במתנות שקיבלו בני הזוג נתניהו.

הפרקליטות תנסה בעדות, באמצעות דבריה של קליין, להוכיח כי המתנות שניתנו לבני הזוג נתניהו לא היו על רקע חברי בלבד, אלא ניתנו בעקבות דרישות. הפרקליטות תנסה גם להוכיח כי נתניהו היה מעורב בצורה כזו או אחרת למתנות שקיבלה רעייתו שרה.

לפי הדיווח ב-N12, בתחילת עדותה הרחיבה על הקשר בין מילצן וג'יימס פאקר לנתניהו. "ארנון יזם ארוחת ערב", אמרה קליין. "ג'יימס התאהב בנתניהו, באמת התאהב, הוא אמר שהוא האיש הכי מרשים בעולם, הוא מאוד העריץ אותו". לדבריה, פאקר אמר: "כל מה שהם מבקשים - לתת".

עורכי דינו של נתניהו בבית המשפט (צילום: Olivier Fitoussi/Flash90)

קליין גם סיפרה כי הסיבה שפאקר העריץ את נתניהו היא שהאיש "התרשם ממנו כאיש שיכול להציל את מדינת ישראל". עוד אמרה: "אני לא יודעת אם אני צריכה להגיד את זה, אבל הוא הכיר את יוסי כהן ראש המוסד ואמר שהוא המרגל מספר 1".

במהלך עדותה סיפרה על מספר פעמים שבהם נתניהו לא היה מרוצה מהמתנות שקיבל. ב-N12 היא צוטטה מספרת היום: " "הוא (מילצ'ן) אמר לי 'את לא נתת את הסיגר הנכון', נתניהו כועס'. אמרתי לו 'תסביר לו שאין, זה מה שמצאנו'. חיפשתי כל הנסיעה שלי ולא מצאתי. השתדלתי מאוד וחזרתי ללא. נסעתי למחרת היום לשבעה של מאיר דגן ז"ל, קיבלתי טלפון ממר נתניהו לשאול אם מצאתי לו בקובה את הירוקים האלה, התנצלתי שלא מצאתי".

עוד סיפרה כי פעם נותרו למילצן סיגרים מחבילה שיועדה למתנה עבור מישהו אחר, אך היא חששה לתת אותם לנתניהו כי זה "לא טרי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר