תיעוד דרמטי

רץ ברחוב: הדוקר מבני ברק נמלט מהזירה • צפו

בתיעוד שנלכד במצלמות האבטחה, נראה המחבל שביצע את הפיגוע בבני ברק, נמלט על נפשו מהזירה • צו איסור פרסום הוטל על פרטי החקירה ועל כל פרט שעלול לזהות את החשודים (חדשות)

חזקי שטרן | כיכר השבת |
בריחת המחבל (צילום: מצלמות אבטחה)

צו איסור פרסום הוטל בידי המשטרה על חקירת התקיפה בבני ברק ועל פרט העלול לגלות את זהות החשודים. מצלמות אבטחה שהוצבו בסמוך למקום הדקירה תיעדו את הדוקר נס על נפשו לאחר שדקר. צפו בוידאו.

הפיגוע אירע היום, כזכור, בשעת בוקר מוקדמת. הנפגע, אברך כבן 47 ואב לשישה ילדים, סיפר לחוקרי המשטרה כי היה ברדכו לתפילת שחרית ולפתע בעל חזות ערבית התנפל עליו ותקף אותו.

ראש הממשלה, יאיר לפיד, התייחס לאירוע ואמר: "אני שולח ברכת החלמה מהירה לפצוע שנדקר הבוקר בבני ברק ומחזק את משפחתו. כוחות הבטחון פועלים לברר את נסיבות הארוע ועושים הכל כדי למנוע פגיעה באזרחים, גם להם אני שולח הבוקר חיזוק, המאמצים שלכם מצילים חיים".

בבית החולים שיבא עדכנו כי מצבו של האברך קשה: "הבוקר פונה למרכז לרפואה דחופה בשיבא פצוע בשנות הארבעים לחייו כשהוא סובל מפגיעת ראש. מצבו מוגדר קשה אך יציב. הפצוע בהכרה".

בבני ברק חוששים שהמחבל ינסה להוציא אל הפועל פיגוע נוסף. "אנחנו מפחדים, המחבל מסתובב חופשי, הוא יכול לצוץ בכל פינה בעיר ולדקור עוד אזרחים, שעות של אי ודאות. מתפללים לבורא עולם שהוא ייעצר בקרוב", סיפר דוד וייספיש, תושב העיר.

אבי פישמן חובש איחוד הצלה שהגיע ראשון לזירה סיפר מוקדם יותר: "הענקתי לו סיוע ראשוני בזירה עד להגעת חובשים נוספים. לדברי הפצוע (שאותר חבול ומדמם) הוא נפצע כתוצאה מאלימות".

דניאל ברק חובש נוסף של איחוד הצלה הוסיף: "לאחר הסיוע הראשוני שהענקנו לו בזירה הוא פונה למרכז הרפואי תל השומר כשבשלב זה מצבו מוגדר בינוני".

חובש רפואת חרום במד"א שימי זילברשלג ופארמדיק מד"א אלחנן אלון, סיפרו: "ראינו על הגשר גבר כבן 47 יושב בהכרה מלאה וסובל מפציעות חודרות מדממות, הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים ופינינו אותו בדחיפות לבית החולים כשמצבו בינוני. בדרך הוא סיפר שהותקף כשהלך על הגשר לכיוון בני ברק."

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר