באולפן 'כיכר'

גולדקנופף: "לא נדבר עם לפיד, גדולי ישראל נפגעו ממנו"

יו"ר 'אגודת ישראל', הרב יצחק גולדקנופף, התארח באולפן 'כיכר השבת' ושלל כל אפשרות לשיח עם ראש הממשלה יאיר לפיד: "גדולי ישראל נפגעו מהתנהגות שלו, מהשיח שלו נטפה שנאה" (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: אלעד זהבי. מפיק: איציק אוחנה)

יו"ר 'אגודת ישראל', הרב יצחק גולדקנופף, התארח באולפן 'כיכר השבת' ושלל כל אפשרות לשיח עם ראש הממשלה יאיר לפיד: "גדולי ישראל נפגעו מהתנהגות שלו, מהשיח שלו נטפה שנאה". הריאיון המלא, מחר בתוכנית 'סוגרים שבוע עם ישי כהן'.

לדבריו: "גולדקנופף יודע גם לצעוק, אני לא רוצה, אני רוצה שיח שקט בכנסת".

יאיר לפיד הוא פרטנר לשיח?

"אני לא מכיר אותו, מעולם לא דיברתי איתו. עם יאיר לפיד אנחנו לא מדברים כי הוא לא יודע לדבר, כי הוא אילם, כי הוא מגמגם - כי גדולי ישראל נפגעו מהאמרות שלו, מההתנהגות שלו, מהשוויון בנטל - לקחת את כל הבחורים ואין תורה בישראל".

אתה רואה את גפני שהתקשר לברך אותו

"מה שלא הלך בקלות הלך בקשה. היום הוא מדבר אחרת. אמרו לא לדבר איתו בגלל השיח שלו, נטף שנאה מהשפתיים שלו. השיח השתנה, השאלה למה השתנה, בגלל שהוא רוצה להיות ראש ממשלה? או השתנה כי הוא הבין שהוא רוצה לחזור בתשובה".

לדבריו: "כל ראש ממשלת ישראל היה הולך לכותל להתפלל ולהודות לה', הוא לא היה מוכן ללכת לכותל. אנחנו לא רואים אותו אפילו לא כמו בני גנץ ואחרים, שהם יודעים שיש הקב"ה ויש יהדות".

"אנחנו עדיין לא יודעים מה הוא" הוסיף: "אם הוא יבוא ויגיד 'חטאתי' ויתחיל להניח תפילין כל יום - אנחנו נראה, סימנים שהוא בא לקראתנו. בינתיים אנחנו בגדר שלא עוסקים איתו ולא מדברים איתו".

כאמור, הריאיון המלא, מחר בתוכנית 'סוגרים שבוע'

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר