"הילד של כולנו"

רב המשטרה: "איפה מוישי? אין קצה חוט"

נצ"מ הרב רמי ברכיהו, רב המשטרה, התארח בואלפן 'כיכר השבת' והתייחס לחיפושים אחר הנער החרדי מוישי קליינרמן שנעדר למעלה ממאה ימים והודה כי אין קצה חוט • צפו (ארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
(מפיק: איציק אוחנה. ניהול אולפן: אלעזד זהבי)

נצ"מ הרב רמי ברכיהו, רב המשטרה, התארח בואלפן 'כיכר השבת' והתייחס לחיפושים אחר הנער החרדי מוישי קליינרמן שנעדר למעלה ממאה ימים והודה כי אין קצה חוט. הריאיון המלא, הערב בתוכנית 'סוגרים שבוע עם ישי כהן'.

לדבריו: "מוישי הוא הילד של כולנו. אני אומר את זה בכל מקום, וזה לא סתם, זו אמירה אמיתית. מפקד התחנה וקצין האג"מ היו בקשר עם המשפחה כמעט מהיום הראשון שהמשפחה התלוננה על כך שמוישי נעדר".

כל גולש חרדי שעושה את ההשוואה בין מוישי קליינרמן לספיר נחום "ל, ששם המפכ"ל יום למחרת היה בזירה וכל המשטרה הייתה על הרגליים ומה לא היה. איפה כל זה היה אצל מוישי קליינרמן עד שהתקשורת העירה את המשטרה?

"צריך לדעת שההבדל הוא גדול. ספיר נחום היה קצה חוט, היה מידעים. ידעו איפה לחפש. זה לא סתם שהיה שונה. אצל מוישי לצערנו הרב אין אפילו קצה חוט".

גם היום אין לכם קצה חוט?

"היום, מה שפורסם בתקשורת, שמחפשים כל מיני כיוונים מודיעיניים וגם יש חיפושים על ההר (מירון; י"כ) בהתאם לכל מיני ידיעות שיש לנו".

אתם יודעים להעריך אם הוא בחיים?

"המפכ"ל היום דיבר על זה שהנחת העבודה של המשטרה היא שמוישי בחיים ואנחנו מקווים שבע"ה יהיה לנו לפחות כיוון לחיפוש. כל מידע שמגיע למשטרה היא מטפלת בו ברמה הכי גבוהה שיכול להיות. המפכ"ל מעורב גם אם הוא לא מגיע למירון, כאשר גם מפקד המחוז, הימ"מ, המרחב, התחנה ואנוכי מעורבים. כל דבר שפונים אלינו, כולל רבנים ופוסקי הלכה, אנחנו בודקים את הכל. מקווה שנשמע בשורות טובות".

יש לכם הערכה מה קרה שם?

"אין לנו שום הערכה מה קרה שם. לצערנו הרב אנחנו לא יודעים מה קרה שם. אנחנו יודעים מה קרה עד הרגע שהוא נעלם, מה קרה מעבר לזה אנחנו לא יודעים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר