לקראת ביקור ביידן

שר הביטחון בני גנץ, נועד עם אבו מאזן בלשכתו ברמאללה

שר הביטחון, בני גנץ, נועד עם יו״ר הרשות הפלסטינית מחמוד עבאס ברמאללה. הפגישה נערכה לרגל חג הקורבן, וכן לצורך תיאום ביטחוני ואזרחי לקראת ביקור נשיא ארה"ב ג'ו ביידן באזור (מדיני)

(צילום: תומר נויברג, פלאש 90 וארכיון)

שר הביטחון, בני גנץ, נועד אמש (חמישי) עם יו״ר הרשות הפלסטינית מחמוד עבאס (אבו מאזן) ברמאללה. הפגישה נערכה לרגל חג הקורבן, וכן לצורך תיאום ביטחוני ואזרחי לקראת ביקור נשיא ארה"ב ג'ו ביידן באזור.

על פי הדיווח של משרד הביטחון, הפגישה התנהלה ברוח טובה ובאווירה חיובית. השניים דנו במהלך פגישתם על האתגרים הביטחוניים והאזרחיים באזור.

שר הביטחון עדכן את אבו מאזן על המורכבות של התקופה הקרובה בישראל והשניים סיכמו להמשיך בתיאום ביטחוני הדוק והימנעות מצעדים שיפגעו ביציבות.

עוד נמסר, כי שר הביטחון גנץ איחל ליו"ר הרשות ולכלל הציבור הפלסטיני עיד אל אדחא מובארק, לרגל חג הקרבן.

על פי הדיווחים, הפגישה ארכה שעתיים והשתתפו בה גם מתאם פעולות הממשלה בשטחים אלוף רסאן עליאן, ראש מטה שר הביטחון מעיין ישראלי והמזכיר הצבאי תת-אלוף יקי דולף. מהצד הפלסטיני השתתפו גם השר לנושאים אזרחיים חוסיין א-שייח וראש המנגנונים מאג'ד פארג'.

הפלסטינים עצמם מסרו באמצעות סוכנות הידיעות "וופא" כי גנץ התארח במוקטעה. על פי הדיווח הפלסטיני, אבו מאזן מצידו "הדגיש את החשיבות ביצירת אופק מדיני וכיבוד ההסכמים בין הצדדים" וקרא "להפסיק את הצעדים שיכולים לגרום להידרדרות המצב".

לפי הדיווח בסוכנות הידיעות הרשמית, יו"ר הרשות הפלסטינית אף הדגיש כי יש לשמור על "אווירה רגועה" לפני ביקורו של הנשיא ג'ו ביידן באזור בעוד כשבוע.

הנשיא ביידן צפוי להתחיל את מסעו במזרח התיכון בשעות הערב של יום רביעי, 13 ביולי, והוא ישהה בישראל כ-40 שעות במהלכן יפגוש את הבכירים הישראלים ויבקר גם ברשות הפלסטינית.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר