שואף לראשות הממשלה

בני גנץ: "המשימה - הקמת ממשלה רחבה"

יו"ר 'כחול לבן' ויו"ר 'תקווה חדשה' כינסו את חברי הכנסת לישיבה מאוחדת • גנץ: "המשימה - סיום המשבר הפוליטי" • סער: "לא נאפשר למכונת הרעל להסיט אותנו" (אקטואליה)

ישי כהן | כיכר השבת |
גנץ וסער, היום (צילום: אלעד מלכה)

יו"ר 'כחול לבן', בני גנץ, ויו"ר 'תקווה חדשה', גדעון סער, כינסו היום (שני) את חברי הכנסת לישיבה מאוחדת ראשונה. גנץ: "המשימה שלנו היא סיום המשבר הפוליטי".

גנץ אמר בפתח הישיבה: "אתמול סיכמנו על איחוד לאחר עבודה מהירה ומאומצת. איחוד שמגיע מהמקום הנכון מבחינה ערכית, וגם מבחינה פוליטית. כל חיי לחמתי למען מדינת ישראל, וכעת כשהיא בשיא המשבר – זה הזמן של כולנו להתגייס.

"המשימה שלנו מאוד ממוקדת – להביא לסיום המשבר הפוליטי והקמת ממשלה יציבה, רחבה וממלכתית שתמלא את ימיה. ממשלה שתוכל לממש תוכניות לבניין הכוח שיאפשרו את ביצור ביטחון מדינת ישראל. ממשלה שתוכל לטפל ביוקר המחיה באופן מערכתי. ממשלה שתטפל בביטחון האישי של כל האזרחים ובמשילות שלה. ממשלה שתדאג למורים, לחקלאים, למחירי הדיור, לאנשי התרבות, תבסס את הקליטה והעלייה מכל קצוות העולם. ממשלה של העם כולו, של האזרחים כולם".

סער הוסיף: "אתמול הבאנו בשורה משמעותית לעם ישראל. לישראל דרושה היום הנהגה פטריוטית וממלכתית שתחלץ אותה מהמשבר הפוליטי הארוך בתולדותיה ותבטיח את עתידה.

"על הרוב המכריע של הנושאים יושבי השולחן הזה מסכימים. ביחד אנחנו מייצרים חלופה חזקה לישראל שמשלבת מרכז בטחוני עם ימין ממלכתי. חלופה טובה בהרבה מאלו שנמצאים בצדדיה, בקצוות. אנחנו נוביל להקמת ממשלת אחדות לאומית רחבה בראשותו של בני גנץ. זהו יעד ריאלי. ממשלה המושתתת על ערכי הליבה המשותפים של החברה הישראלית.

"אני מודיע ליושבים בחדר הזה. מי כמו בני וכמוני יודע: החודשים הקרובים לא יהיו קלים. מכונת הרעל, השקרים, הפייק ניוז וההכפשה תעבוד שעות נוספות. אל תתנו להם להסיח אותנו מהמטרה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר