רץ בפריימריז

אחיו הגדול של עמית סגל הכריז על הצטרפות לפוליטיקה

ארנון סגל, אחיו הגדול של עמית סגל, הודיע כי יתמודד בבחירות המקדימות למפלגת הציונות הדתית • סגל, מגדולי פעילי הר הבית, כתב: "יש לנו חלום גדול, החלטתי לצאת לדרך" (פוליטי)

רפאל כהן | כיכר השבת |
האח, עמית (צילום: Hadas Parush/Flash90)

בעוד רוב המפלגות מתמקדות בתאריך ז' בחשוון, הלא הוא יום הבחירות, כיום הגורלי עבורן, בשלוש מפלגות יש תאריך מקדים: הבחירות הפנימיות במפלגה. אחת מהן היא הציונות הדתית, שמנסה לבסס רשימה - במקביל לדיונים מול עוצמה יהודית.

העיתונאי ארנון סגל, כתב "מקור ראשון" ועלון השבת "עולם קטן", בנו של עורך "מקור ראשון" חגי סגל ואחיו של הפרשן הפוליטי של "חדשות 12" עמית סגל - הודיע הערב (מוצ"ש) כי ירוץ בבחירות המרשימות לרשימת הציונות הדתית בראשות בצלאל סמוטריץ'.

סגל ידוע בציבור כאחד מהפעילים הבולטים למען עליית יהודים להר הבית, חרף הוראת גדולי ישראל שליט"א וזצוק"ל. בעבר כתב ספר בעניין, והתבטא באשר לצורך לבנות את בית המקדש השלישי בימינו בכוחות עצמנו. כידוע, מרבית גדולי ישראל יצאו בצורה חריפה נגד העלייה להר הבית בשנות הגלות.

החשבון הטוויטר שלו כתב סגל: "יש לנו חלום גדול. להשיב את הר הבית לתפארתו. לחזור לגוש קטיף. להחזיר את המדינה היקרה הזו לתיקונה. לחלוטין לא בלב קל, החלטתי לצאת לדרך ולהתמודד על מקום ברשימת הציונות הדתית לכנסת. אודה מאוד לתפילותיכם. שנהיה ראויים".

האח עמית סגל הודיע כי בעקבות זאת לא יסקר את הפריימריז במפלגה עד התוצאות. "בהצלחה ארנון!" כתב האח עמית. "מקווה שניפגש בכנסת בהשבעה ב-22.11. מטבע הדברים לא אסקר את הפריימריז בציונות הדתית עד התוצאות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר