גנב אופנים של 'הצלה'

פלסטיני גנב זוגות אופניים חשמליים ונעצר

המשטרה הודיעה כי עצרה תושב מזרח ירושלים ושווה בלתי חוקי החשודים כי גנבו יחד כמה אופניים חשמליים, בהם שני זוגות אופניים של ארגון ההצלה 'איחוד הצלה' (משטרה, ארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
אחד מהאופניים שנתפסו על ידי המשטרה (צילום: דוברות המשטרה)

המשטרה הודיעה מוקדם יותר היום (ראשון) כי עצרה שני חשודים בגניבות אופניים חשמליים. בין האופניים שנגנבו - אופניים של ארגון הצלה.

במשטרה אומרים כי איתרו את שני החשודים לצד שני זוגות אופניים שנחשדו על ידי השוטרים כזוגות גנובים. השוטרים עצרו את השניים לחקירה.

לצד זאת, ביום שישי האחרון בשעות לפנות בוקר דיווח אזרח למשטרה על שני חשודים ברחוב יפו שגונבים שני זוגות אופניים של ארגון 'איחוד הצלה'.

שוטרים שהגיעו לאיזור החלו לסרוק אחרי חשודים במעשה, איתרו אחד מהם בעת שרכב על האופניים וניסה לחמוק מהם. החשוד, תושב מזרח ירושלים בשנות ה-20 לחייו, נעצר והועבר לחקירה בתחנת המשטרה ומעצרו הוארך בבית המשפט בחמישה ימים.

במשטרה אומרים כי "מקרה זה מצטרף למקרה נוסף שארע ביום שישי לפנות בוקר, במהלכו הבחינו בלשי תחנת לב הבירה בשני חשודים במרכז העיר כשברשותם אופניים חשמליים שעוררו את חשד הבלשים. החשודים נעצרו, לאחר ניסיונו של אחד החשודים להימלט ולהזדהות כאחר ללא הצלחה, והם הועברו לחקירה בתחנת המשטרה. בחקירה התברר כי אחד החשודים הנו פלסטיני השוהה בישראל שלא כחוק."

עוד אמרו במשטרה כי "האופניים שנגנבו הושבו לבעליהם. מעצר החשודים (בשנות העשרים לחייהם), הוארך בבית המשפט במספר ימים וחקירת המשטרה נמשכת במטרה למצות איתם את הדין."

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר