שנתיים אחרי שניצח את סער

מועמד מסתורי יתמודד מול נתניהו על הנהגת הליכוד

שנים אחרי שיו"ר האופוזיציה נתניהו ניצח את סער בקרב על ראשות הליכוד. היום, למרות שהיה נראה כי אין מועמד מול נתניהו להנהגת המפלגה, אלמוני הגיש מועמדות (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: יונתן זינדל פלאש 90)

הפריימריז בליכוד מתקרבים: שנתיים וחצי אחרי שיו"ר הליכוד נתניהו ניצח את גדעון סער בקרב על ראשות המפלגה, מועמד אנונימי הגיש היום (ראשון) את מועמדותו לראשות הליכוד.

המועמדות מגיעה לאחר שהיה נראה כי אין מתמודד מול בנימין נתניהו על הנהגת הליכוד - אך אם המועמד האנונימי יסרב להסיר את מועמדותו יהיה חייב יו"ר האופוזיציה נתניהו לצאת לפריימריז ולנצח את אותו המועמד.

המועמד האנונימי העונה לשם בנימים אברהם גואטה הגיש מוקדם יותר היום את כל המסמכים הרלבנטיים ושילם 10,000 שקלים דמי הצטרפות למירוץ כקבוע בחוקת הליכוד.

אתמול בית הדין של מפלגת הליכוד החליט לצודד בראש הממשלה לשעבר על פני חבר הכנסת חיים כץ וקבע כי נציגי המחוזות בליכוד ייבחרו על ידי מתפקדי המפלגה באותו איזור, ולא על ידי חברי מרכז המפלגה כפי שהיה עד כה - מהלך שמסיר כח רב מכץ, שמחזיק בתמיכה רחבה במרכז הליכוד.

הניצחון של נתניהו בא ברקע פרסומים על חשש מפני מועמדים שונים שיגיעו למקומות ריאלים או אף מקומות בכירים, דבר שעשוי לפגוע במאמציו לפנות אל מצביעי הימין הרך.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר