גם בדיגיטל

נפתח הפריימריז לראשות מפלגת 'העבודה'

הפריימריז לראשות מפלגת העבודה ייערכו היום בין השעות 10:00-19:00. בפנקס המפלגה חברים 36 אלף בעלי זכות בחירה שיוכלו להצביע באופן פיזי וגם באתר אינטרנט (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
היו"ר הנוכחי מרב מיכאלי (צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90)

הפריימריז לראשות מפלגת העבודה ייערכו היום (שני) בין השעות 10:00-19:00. בפנקס המפלגה חברים 36 אלף בעלי זכות בחירה ובמפלגה מקווים שהמעבר להצבעה דרך האינטרנט מלבד אפשרות ההצבעה הפיזית תעלה את אחוזי ההצבעה של החברים.

כמה שמות בולטים במפלגה הודיעו על תמיכתם ביו"ר הנוכחית השרה מרב מיכאלי. על המסמך חתומים השר עמר בר-לב, השר נחמן שי, ח"כ אמילי מואטי, ח"כ גלעד קריב, ח"כ אפרת רייטן מרום, ח"כ רם שפע, ח"כ אבתיסאם מראענה וח"כ נעמה לזימי.

בניגוד לעבר אז יכלו המתפקדים להצביע רק בקלפיות פיזיות, יוכלו הפעם המצביעים להצביע באמצעות אתר ייעודי שכתובתו תשלח באופן אישי לבעלי זכות ההצבעה.

בנוסף, לרשות המתפקדים יעמדו גם מספר קלפיות פיזיות להצבעה יוצבו ברחבי ישראל בערים מרכזיות: באר שבע רחוב האבות 44, חיפה רחוב מוריה 91, תל אביב רחוב ברודצקי 15 וירושלים רחוב נחמן אביגד 1.

כזכור, בחודש שעבר אישרה ועידת מפלגת העבודה את תקנון הבחירות הקובע כי בעלי זכות ההצבעה לראשות המפלגה יהיו חברים וחברות שהתפקדו בטרם הכרזת רה"מ על פיזור הכנסת בתאריך 20.6.2022.

מזכ"ל המפלגה ‎ערן חרמוני, שמתמודד בפריימריז אמר הבוקר בגל"צ: "כל המפלגות מייצרות חיבורים - והעבודה לא יכולה להיות היחידה שדורכת במקום. מרב טועה בגישתה, אנחנו עלולים להתקבע כמפלגת נישה שרבה על המנדטים עם מרצ"

עוד אמר חרמוני, "אני מתמודד כדי להצליח. אני יודע שאני לא פייבוריט, כי אני מתמודד מול יו"ר מפלגה מכהנת, אבל גם יודע שיש לי תמיכה רחבה. אני מאמין שאעשה עבודה טובה יותר ממיכאלי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר