מכתב בהול מהמועמד

יצחק גולדקנופף: "נדהמתי לראות שבישראל חייבים לעבוד בשבת"

הכאוס בנתב"ג: ברשות שדות התעופה מחפשים ידיים עובדות למלאות את התקנים החסרים, אך עובד דתי קיבל הודעה, שחלק מתנאי העבודה - זה משמרת בשבת; המועמד החדש כתב מכתב בהול (חדשות)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
העומסים בנתב"ג | ארכיון (צילום: יוסי אלוני, פלאש 90)

הכאוס הבלתי נשלט בשדה התעופה הבינלאומי של ישראל: בעקבות הקורונה, מצבת העובדים של רשות שדות התעופה הצטמצמה וברשות מחפשים בנרות עובדים חדשים.

ברשות גם פנו לקהל דתי וחרדי, שיואיל לבוא ולהשלים את התקנים החסרים במקום, אך יהודי דתי, שרצה להתחיל לעבוד, קיבל מייל מהרשות, כי חלק מתנאי ההעסקה, זו עבודה בשבת קודש.

מועמד יהדות התורה לכנסת יצחק גולדקנופף, שבכובעו השני הוא גם אחראי על הוועדה למען השבת, פנה היום לרשות שדות התעופה במכתב בהול

במכתב הוא קורא למנהל הרשות, יצחק גרשון, לפעול מיידית לתיקון העוול המפלה שומרי שבת במסגרת גיוס עובדים שמבצעת הרשות.גולדקנופף קובל בפנייתו על דרישת הרשות כפי ששוגרה למתעניינים במשרה, לעבוד גם בשישי בערב ובשבת קודש, דבר הנוגד חוקי יסוד, חוטא לערכי השוויון, פוגע בחופש העיסוק, ומפלה באופן מעשי את ציבור שומרי השבת, המהווים רוב מקרב אזרחי ישראל.

במכתבו דורש מזכיר ועדת הרבנים למען השבת את תיקון התקלה בצורה מהירה, כך שיתאפשר גם ליהודים שומרי שבת להגיש מועמדות לעבודה ברשות שדות התעופה.

את מכתבו ליו"ר רשות שדות התעופה ולמנכ"ל הרשות חותם גולדקנופף בברכה כי זכות שמירת השבת תעמוד להם בוודאי לברכה והצלחה בכל מעשי ידיהם.

תגובת רש"ת: "אנחנו קולטים עובדים דתיים וחרדים ואנו מאפשרים להם שלא לעבוד ביום המנוחה. מתן התשובה לפנייה בכל המשרות ניתנת לכל הפונים מכל המגזרים. לידיעתך ברשות שדות התעופה עובדים דתיים וחרדים בכל התחומים ובכל המשרות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר