"מחיר הדלק ירד"

אביגדור ליברמן: "הכי מפריע לי שכולם מחזרים אחרי דרעי וגפני"

במערכת הפוליטית מבינים שבהרכבת הממשלה הבאה, הם יהיו חייבים את המפלגות החרדיות, ולכן, כולם מנסים לחזר אחר ראשי המפלגות, את מי זה מרגיז? את איווט כמובן (בארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |
גפני וליברמן ב-2016 (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

שר האוצר אביגדור ליברמן, הוא עומד בראשות המפלגה היחידה שעדיין מסיתה נגד הציבור החרדי, בשונה משאר המפלגות, שלאחרונה מנסות להתקרב לציבור החרדי.

בריאיון שהעניק הבוקר (שלישי) ל'כאן', הוא הסביר עד כמה מבחינתו החזרה של בנימין נתניהו לכס ראשות הממשלה היא אסון, והוא העריך, שאם גוש נתניהו לא יגיע ל-61 מנדטים, נתניהו יודח מראשות הליכוד.

אך לא רק נתניהו מפריע לליברמן, לדבריו: "המטרה שלנו זה להמשיך עם קואליציית השינוי, בלי ש"ס ובלי יהדות התורה, מה שמפריע לי במיוחד, זה החיזור הגורלי של כל השותפים לקואליציה, ללא יוצא מן הכלל, אחרי דרעי וגפני".

הניסיון להקים קואליציה עם אותן מפלגות חרדיות, מי שרוצה למנוע קואליציה עם המפלגות החרדיות, צריך לתת לישראל ביתנו עוד מנדט".

ליברמן נשאל על ידי אריה גולן, מי אלה שמחזרים אחרי החרדים, ונענה: "כולם ללא יוצא מן הכלל. לצערי. כולם שם בחיזור גורלי. אני מעריך שניתן להמשיך עם קואליציה ציונית אמיתית".

בנוסף התייחס לליברמן ליוקר המחייה הבלתי נסבל בימים אלו, וכתשובה לכך הוא התחייב "הבטחת בחירות", שמחיר הדלק ירד כבר בתחילת החודש הבא - אוגוסט.

לדבריו: "הממשלה גבתה דיבידנדים ל 1.4 מיליארד שקלים מחברות ממשלתיות וזה יהיה מקור התקציב להורדת הבלו. אנחנו בודקים מקורות תקציב ולא מפזרים סתם הצהרות".

כזכור וכפי שדווח בהרחבה ב'כיכר השבת', ראש הממשלה יאיר לפיד רואה את תוצאות הסקרים האחרונים ומבין - כי במידה ואלו יהיו תוצאות הבחירות - יהיה לו קשה מאוד להקים ממשלה. לצורך כך, לפיד שומר על קשר עם מספר בכירים חרדים, אחד מאותם בכירים, הוא איש התקשורת, מנחם טוקר. לאחר שלפיד הפך לראש ממשלה, הוא כתב למנחם טוקר בהודעת וואטסאפ: "אח, זה הרגע להקים את המפלגה החרדית! תמצא רב חשוב שיורה לך ללכת על זה".

טוקר לא מתבלבל ומגיב לו: "הרב הראשי לאו איתי", כאשר ההודעה הזו של טוקר, הוכחשה הערב על ידי הרב לאו (יצוין, כי לרב ראשי אסור להתערב או לתמוך במפלגה בבחירות. ק"א)

לפיד מגיב על ההודעה של טוקר ואומר: "מעולה. אמצא דרכים לכבד אותם עכשיו מהתפקיד", כאשר כמובן הוא מתכוון מהתפקיד שאליו נכנס - ראשות הממשלה. על פי הדיווח של עמית סגל, בהתחלה לפיד מדבר עם טוקר על הקמת מפלגה חרדית, ואז הם עוברים לדבר על פורום של רבנים וקובעי דעת קהל חרדים - שילבין את לפיד בתודעה החרדית.

אך כפי שנחשף לראשונה ב'כיכר השבת' - התמלולים של חבר הכנסת משה גפני - "שנחשד" בשיתוף פעולה עם לפיד. גפני הסביר באריכות, כי יהדות התורה תלך רק עם נתניהו למרות כל השמועות, והוא גם הסביר מדוע כך הם יעשו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר