רכילות מהודרת

זופניק בכיכר • כל התמונות והנייעס של השבוע

התמונות, הנייעס והסיפורים הפיקנטיים של השבוע - ב"זופניק בכיכר" • מזפנק: איציק אוחנה • והשבוע: הקרב על האסטרטג ב'דגל' | הדובר שכמעט פוטר | התגובה של מנחם טוקר | הגרש"ב במרוקו | הריקוד של רוני אלשיך | החליפה של מקלב | הנס של מומחה הכשרות | הזמר שהצטרף לדף היומי | יבגני חושף למה לא יצביע ל'אגודה' | הרכב החלופי של יואלי דיקמן | האימון של פיני איינהורן | הזמרים בבית של אלי ישי | הביצוע של ישי ריבו והילד שהחלים | הקליפים של איציק וינגרטן ואבי אילסון | הגרסה החרדית ל"הלו אתה פה?" | חמש הכתבות הנצפות השבוע ב'כיכר' ועוד... (זופניק)

זופניק | כיכר השבת |
(צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

חשיפת 'זופניק': בעוד 'דגל התורה' מתקשה להחליט האם לרוץ ביחד עם 'אגודת ישראל' או לרוץ באותה רשימה עם 'אגודת ישראל', מתחת לפני השטח מתנהל לו קרב על זהות יועץ התקשורת / האסטרטג שיוביל את הקמפיין, כאשר לראשונה עלתה הצעה להביא מישהו שיגאל את הקמפיין הרדום, אמממה... הוא לא מצביע קלאסי של המפלגה. 'זופניק' ימשיך לעקוב ולעדכן.

חשיפת 'זופניק': אחד מחברי הכנסת שביקש לעשות שינויים בלשכתו נמנע מכך בעצת יועצי הלשכה שהסבירו כי בתקופת בחירות זה לא הזמן לעשות טלטלות.

בזמן שכל המדינה מנסה להבין אם איש התקשורת החרדי מנחם טוקר מתח את ראש הממשלה יאיר לפיד - טוקר נצפה שותה קפה במאפיית ביבי בלוס אנגלס והעלה סטטוס: "היידה ביבי".

מבקר המדינה מתניהו אנגלמן שהגיע לטקס פתיחת המכביה באצטדיון טדי בירושלים, עוכב משך דקות ארוכות בתור עם כלל האורחים, ובעקבות כך הוא עזב את האירוע בזעם וחזר לביתו. ל'זופניק' נודע כי אנגלמן הוא לא היחיד שעזב בזעם אלא שורה של אישי ציבור שנאלצו לעמוד בתור במשך זמן רב, לאור ביקור נשיא ארה"ב במקום, החליטו לוותר על השתתפותם בטקס.

ברחובות עיר התורה והחסידות בני ברק תפס 'זופניק' בכיר חרדי מתהלך באיטיות כשהוא שקוע באייפון וגולש במדור הרכילות הכשר 'זופניק' שכובש את המגזר הדתי והחרדי.

בפרדס האתרוגים באגדיר שבמרוקו בבעלותו של הרב אליהו אמסלם ביקרו השבוע הגאון הרב שלום בער סורוצקין, ראש מוסדות "עטרת שלמה" (שתועד בנאות מדבר ברחובות מרוקו) והרב דוד בן שמעון, נאמן ביתו של חכם שלום כהן, נשיא המועצת, למעקב מקרוב אחר הגידולים המיוחדים של האתרוגים.

הראשון לציון הגאון הרב יצחק יוסף בקביעת מזוזה בביתו החדש של חתנו הרב ברוך דרעי, מהצד נראה גם האבא הגאון הרב יהודה דרעי רבה של באר שבע וחבר מועצת הרבנות הראשית ואולי הראשון לציון הבא.

האדמו"ר מגור, רב הכותל והמקומות הקדושים הרב שמואל רבינוביץ, הרב הראשי לשעבר הרב יונה מצגר, דוד החתן ח"כ ישראל אייכלר מ'אגודת ישראל' - בשמחת השבע ברכות לחתן ישראל סלוד (בנו של הרב חנוך סלוד ז"ל מהרוגי 'אסון מירון') שנערך על ידי איש העסקים שאול סגל.

(צילום: M.R.)

האדמו"ר רבי פנחס אבוחצירא ומפכ"ל המשטרה לשעבר רוני אלשיך נצפו רוקדים עם בחורי ישיבה בתחונת בן איש העסקים דב ארמן. ל'זופניק' נודע כי בין ריקוד לריקוד, שוחח אלשיך עם הבחורים על תקופת שירותו במשטרה ועל תיקי ראש הממשלה לשעבר נתניהו.

בציונו הקדוש של הבבא סאלי זיע"א בנתיבות נצפה עורך 'כיכר השבת' חיים אילוז בתפילה לישועת הכלל והפרט.

על רקע השיחות לנורמליזציה עם סעודיה, 'זופניק' תפס לאחרונה את פרשן 'כיכר השבת' ישי כהן בשיחה עם הרב יעקב הרצוג, הרב הראשון שמחייה את היהדות בסעודיה ואף ביקר באיראן.

את צלם 'כיכר השבת' חיים גולדברג ראינו בזירת הפיגוע השבוע בכביש רמות, מסכם את ההתרחשות עם הצלם יונתן זינדל מ'פלאש 90'.

(צילום: יהודה אריה)

הלם תפס את 'זופניק' כשראה את יו"ר 'יהדות התורה' חבר הכנסת משה גפני, ח"כ יעקב אשר, בסוד שיח עם ראש עיריית אלעד ישראל פרוש וסגנו אבי שטרן מ'דגל התורה'.

כעוקב הדוק אחר החדשות החליט 'זופניק' כי הגיע העת לתפור חליפות. וכך, בצהרי היום הוא צעד רגלית אל עבר חנות חליפות בבני ברק, עלה במדרגות אך להפתעתו הדלת הייתה נעולה. 'זופניק' הציץ פנימה וראה את ח"כ אורי מקלב מודד חליפה חדשה לקראת הבחירות. עוזרו שעמד בכניסה הסביר כי "חליפות תופרים בבני ברק", ולא יסף.

בימים בהם מדברים על פילוגים ראינו את ח"כ אורי מקלב וראש העיר מודיעין עילית יעקב גוטרמן, שניהם אנשי 'דגל התורה', כשהם חונכים מתחם משרדים חדש בעיר לרווחת התושבים.

ראש עיריית בני ברק אברהם רובינשטיין נצפה בתפילת שחרית בישיבת לייקווד שבארצות הברית.

(צילום: אליעזר איפרגן)

את יעקב מורגנבסר, דוברו של יו"ר 'דגל התורה' ח"כ משה גפני תפסנו בשיחה ערה וממושכת עם גפני הבן, האיש החזק במפלגה אליהו גפני.

במהלך שמחת הברית לבנו של הפייטן אליה והב, מזכה הרבים וראש מוסדות "יביע אומר" הרב יגאל כהן פגש את ראש מוסדות 'חוט של חסד' הרב שלום ארוש, מבכירי רבני ברסלב, שהרעיף מברכותיו על הרב יגאל.

(צילום: שמעון ברדי)

את הרב שלום ארוש ראינו בציונו של ה'אור החיים' הקדוש ביום ההילולה, מתפלל "שנזכה בראש השנה שיהיה קיבוץ גדול באומן". לצדו נראה יד ימינו מיכאל בן אבו.

שלוחי מצווה אינם ניזוקים: מומחה הכשרות הרב יוסף דורפמן עשה תאונה במהלך נסיעה למשימת כשרות בדרום הרחוק יחד עם שלושה מילדיו. התאונה התרחשה בכביש הערבה ובחסדי שמיים כולם יצאו ללא פגע אך הרכב הושבת, ל'זופניק' נודע שבעזרת הביטוח הרב יקנה בהקדם רכב אחר, אך בנתיים הרב המשיך למשימה הכשרותית, לזכות את עם ישראל.

בנחל חדרה חגגו בליל שישי האחרון עשרות עמלי התורה את סיום מסכת יבמות בשיעורו של הרב יעקב ישראל קנייבסקי. מה רבה היתה ההפתעה כשהזמר המשובח מוטי ויזל, שליווה את הערב בקולו המרגש, הודיע על הצטרפותו לשיעור המיוחד עם התחלת מסכת 'כתובות'.

'זופניק' שלא הוכנס לאירוע המושקע, שכלל את מיטב הבשרים והיינות היוקרתיים, קיבל תיעוד מפינה אחרת בה נצפו שלושה בסוד שיח סוער - רועי אסף, ראש הרשות החרדית שהקים אורי מקלב, בני ספרא מאנשי גדעון סער וגרשון ברלין מצוות הפיתוח של העיר החרדית החדשה כסיף.

את היועץ הרפואי יוסי ערבליך יו"ר 'למענכם' ראינו בסוד שיח עם יועץ התקשורת אבי בלומנטל.

(צילום: יוסי כהן)

כוכב הרשת יבגני זרובינסקי חושף בסלפי וידאו עם הפרשן ישראל כהן מדוע לא יצביע ל'אגודת ישראל'? • צפו...

בכנס של הרשות השניה ל"תרבות השיח" בתקשורת ראינו את הפרשן ישראל כהן מתווך בין העיתונאי השמרן שמעון ריקלין (מערוץ 14) לעיתונאי הליברל נדב איל (מ'חדשות 13' ו'ידיעות אחרונות').

את מנהל סיעת ש"ס צביקה יעקובזון ראינו נושא דברי תורה בבית כנסת של הכנסת.

(צילום: יוני אוחנה 'ערוץ כנסת')

חבר הכנסת ישראל כץ מ'הליכוד' נצפה כאחד האדם ברחוב יחזקאל בירושלים כשכיפה לראשו.

(צילום: אהרן קליין)

ראש עיריית ירושלים משה ליאון השתתף בשמחת השבע ברכות לבנו של ראש מועצת טלזסטון יצחק רביץ שהתחתן עם בתו של מנכ"ל 'יתד נאמן' זליג אורלנסקי.

בירושלים נערכה היום שמחת הברית לבנו בכורו של איש התקשורת אבי רבינא ‎(רדיו 'קול חי'). ויקרא שמו בישראל: שמריהו יוסף חיים - על שם מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי זצ"ל.

(צילום: מני פרישמן)

בשמחת הברית ראינו את בכירי 'הליכוד' ‏חברי הכנסת אמיר אוחנה ואופיר אקוניס, ראש עיריית ירושלים משה ליאון ויועצו שמעון ברייטקופף.

(צילום: מני פרישמן)

במהלך הברית תפס 'זופניק' את דוד וורצמן הכל יכול של ח"כ אורי מקלב בשיחה ערה עם סגן ראש עיריית ירושלים אליעזר ראוכברגר. 'זופניק' שהצליח להקשיב לחלק מהשיחה מצפה לבשר את הבשורות לכל עם ישראל.

את אריה קינג מעיריית ירושלים ראינו בשיחה צפופה עם ח"כ יצחק פינדרוס. האם גם הפעם יפתח מטה מיוחד עבור הציונות הדתית?

אותו יצחק פינדרוס מ'דגל התורה' נצפה בשיחה ערה עם המרגל לשעבר יונתן פולארד ברחובות ירושלים.

שדרן הרדיו עמי מימון ('קול ברמה') נצפה בתפקיד ה'שליח ציבור' בבית חב"ד 770 בניו יורק עם ספר תורה בידו.

(צילום: חיון)

‏ממלא מקום ראש עיריית בני ברק ומזכ"ל 'אגודת ישראל' חנוך זייברט, והאיש החזק בחסידות גור מוטי בבצ'יק באירוע בר מצווה יוקרתי בהרי ירושלים.

(צילום: א. ה.)

בזמן שג'יפ האאודי שלו בתיקון במוסך - המעבד והמנצח יואלי דיקמן נצפה מתפנק על רכב בצבע שגרתי בבני ברק.

(צילום: דוד עובדיה 'בלו סקאי')

והנה הזמר פיני איינהורן באימון כושר קשוח במיוחד.

הזמר והיוצר שולי רנד, מאסטרו אהרל'ה נחשוני והמפיק דוד פדידה, ביום הולדת לבנו של הפוליטיקאי לשעבר אלי ישי.

הזמר איציק אורלב בשירה מרגשת באירוע הברית לבניו התאומים של הפייטן אליה והב.

הזמרים איציק וינגרטן ורולי דיקמן והצלם חיים אטון נצפו בטרקלין ה-VIP בדרכם לאירופה.

והנה איציק וינגרטן בצילומים לקליפ החדש לשיר שייצא עם יוסי גרין שמצלם חיים אטון באחד מבתי הכנסת באירופה.

מאחורי הקלעים: הזמר אבי אילסון בצילומים לשיר קליפ חדש שיראה אור בקרוב.

(הפקה: 'צבעים הפקות'. צילום: חיים אטון)

מאחורי הקלעים: חברי להקת 'הפרויקט של רביבו' בתפילה בכותל המערבי וצילומים לשיר חדש בעיר העתיקה.

הזמר והיוצר ישי ריבו, שהופיע בסוף השבוע האחרון בבריכת הסולטן בירושלים, אירח לדואט מרגש את דניאל קדוש, ילד דתי בן תשע שהחלים ממחלת הסרטן. הקשר בין השניים נוצר במסגרת ביקורו של ריבו בבית החולים 'תל השומר' לשמח חולים. על היזמה איש החסד שוקי בריף.

הפייטן יחיאל נהרי נצפה מחדש מלתחת בגדים בירושלים.

(צילום: יצחק כהן 'מילאנו')

הזמר אברהם מרדכי שוורץ הגיע לארץ לסגור את אלבומו שיראה אור בקרוב, באולפנים של המעבד והמנצח יואלי דיקמן ועל הדרך פינק מכל הלב.

הזמר אביתר בנאי נצפה בתפילת מנחה בבית כנסת בשכונת רחביה בירושלים.

הקלידנים שמואל יפת ושמוליק לוטרמן, אירחו באולפן הקלטת בכורה לילד פלא חדש, העונה לשם מוטי שיין תחת שרביטו המנצחת של משה כהן.

(תיעוד: רשת הנקודה)

המוזיקאים אריק דביר ואבי דרור, הצלם בצלאל כהן, איש ההגברה פיני רוטשטיין והמנהל ישראל לובין, יצאו לחופשה קצרה במונטנגרו המהממת לכבוד שלושת השבועות.

(תיעוד: רשת הנקודה)

את הגיטריסט המפורסם אבי סינגולדה ראינו בהקלטות ועיבודים אחרונים ל'שיר הרפואה' של כוכב הרשת שוקי סלומון יחד עם זמר מפורסם. פרטים בקרוב...

די-ג'יי יוסי חן השוהה בימים אלו במרוקו לצורך צילום קליפ עם מוזיקאי מקומי, עצר להתפלל ולהודות בבית כנסת מקומי שנוסד בשנת 1,492.

המוזיקאים מיכאל שניצלר, לייבי שרנסקי, יוסי פריד, יהודה מנדלסון ויענקי מרמורשטיין - בצילומים לקליפ חדש בהפקה ובימוי של סוכן השחקנים החרדי יוסי הופמן.

הזמר גד אלבז נצפה במסיבת יום הולדת של חבר בפורט לודרדייל בפלורידה.

משעשע! הגרסה החרדית לשיר שכבש את הרשת "הלו אתה פה?" - של הצמד נונו ושגיא קריב, בשיעור השבוע של המשפיע הרב יענקי זילברמן.

(צילום: מאיר זילברמן)

יו"ר 'עזר מציון' הרב חנניה צ'ולק והרב יואב אוקנין רב בית החולים 'תל השומר' - נצפו בהתייעצות רפואית במסדרונות בית החולים.

טוביה פריינד, סגן ראש עיריית מודיעין עילית מ'אגודת ישראל' ועורך תורני בעיתון 'המודיע', והאיש החזק בקופת חולים 'מכבי' משה שלזינגר - בתפילת שחרית בבית כנסת מקומי במודיעין עילית.

הכתבת הפרלמנטרית של 'גלובס' שירית אביטן כהן נצפתה מתפנקת על כוס קפה בביקור אצל הבדואים בפזורה.

הרב הראשי לישראל הגאון הרב דוד לאו, ויו"ר 'מגן לחולה' היועץ הרפואי הרב בנימין פישר בקביעת מזוזות למדאסיס הטסות רפואיות בקרית שדה התעופה.

בשדה התעופה בנתב"ג ראינו את ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו שהיה בדרכו ללונדון, יחד עם מוישי גרוסברגר מנכ"ל חברת 'מדאסיס'.

את יועץ התקשורת הבכיר אבי בניהו ראינו משתתף כאחד האדם בחנוכת משרד חדש בעיר החרדית מודיעין עילית.

ברכת מזל טוב למנכ"ל ישיבות 'עטרת שלמה' יהודה סרברניק שהתאלמן לפני שנה לרגל אירוסיו עם אלקי הבלין בת הרב שמואל אהרון הבלין אב"ד בסאו פאולו שבברזיל.

(צילום: ברוך יערי)

פרשנית 'ערוץ 12' דנה וייס הרצתה ביום עיון לתקשורת החרדית שערכה האוניברסיטה הפתוחה לכתבים מכלי התקשורת החרדית על דילמות מחדר החדשות בעידן הפייק ניוז.

המקובל הצדיק הרב יעקב עדס פגש את רב הסלבס מרדכי חסידים ברחובות ירושלים ועודד אותו להמשיך בקירוב עם ישראל והסלבס.

(צילום: משה נימני)

במהלך אירוע בפריז שבצרפת - ראינו את ברוך נידאם ראש החטיבה הבינלאומית של זק"א תל אביב בשיחה עם הרב יאשיהו פינטו.

(צילום: נ.פ )

ולסיום, חמש הכתבות הנצפות בשבוע האחרון ב'כיכר':

צילמתם תמונה מעניינת? הסרטתם מישהו מוכר בפוזה 'וואו'ית?
יש לכם סיפור טוב? שמעתם רכילות לוהטת אבל בלי לשון הרע?
'זופניק' מחכה לכם - לחצו כאן בכל עת ושלחו אלינו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר