חסדי השם!

ראש הישיבה הגר"ג אדלשטיין שוחרר מבית החולים

כפי שדווח לראשונה ב'כיכר השבת', ראש הישיבה הגאון רבי גרשון אדלשטיין, שוחררו בדקות אלו מבית החולים, כשיגיע לביתו הוא ימסור שיעור מיוחד בפני התלמידים (חרדים, בארץ)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
ראש הישיבה בביתו | ארכיון (צילום: יעקב נחומי, פלאש 90)

ראש הישיבה הגאון רבי גרשון אדלשטיין, שאושפז ביום חמישי האחרון בבית החולים מעייני הישועה, לאחר שעבר אירוע, שוחרר בשעה זו (שני) מבית החולים, לאחר שעבר סדרת בדיקות מקיפות.

כפי שדווח אמש לראשונה ב'כיכר השבת', רופאי בית החולים החליטו לשחרר את ראש הישיבה, זאת לאחר שבדקו היטב מה גרם לכאבים ולחולשה שתקפה את ראש הישיבה.

ראש הישיבה בן ה-99 בלי עין הרע, יגיע לביתו בשעה הקרובה ול'כיכר השבת' נודע, כי כבר בשעה 18:30, ימסור שיעור מיוחד לבחורי ואברכי הישיבה.

כפי שדווח בהרחבה ב'כיכר השבת', במהלך השבת האחרונה, נערך מניין מצומצם בחדרו של ראש הישיבה, ובני המשפחה אף סעדו עמו את סעודות השבת. בשבת בבוקר, נערכה שמחת הברית לנינו של רה"י, נכד לחתנו הגר"א גרבוז, מראשי ישיבת אורחות תורה ורה"י שימש כסנדק בברית.

בני הבית מספרים, כי מצבו של ראש הישיבה מעולה, והוא מנהל סדר יום רגיל לגמרי מהבית חולים, כולל שיעורים, שאלות, התייעצויות, ברכות, ותפילות עם מניין - עם בחורים מישיבת פוניבז'.

הציבור נקרא להתפלל ולקרוע שערי שמיים לרפואתו של ראש הישיבה הגאון רבי ירחמיאל גרשון בן מרים לרפואה שלמה.

מחר, צפוי להתקיים כנס גדול של 'דגל התורה', אך ככל הנראה למרות החשיבות הרבה שראש הישיבה רואה בכנס, הוא לא יוכל להשתתף בו, וזאת לאור הנחיות הרופאים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר